czwartek, 20 czerwca 2013

Fitomed - łagodne kosmetyki naturalne

Fitomed - łagodne kosmetyki naturalne.

Już jakiś czas temu publikowałam post o kosmetykach ziołowych firmy Fitomed (klik) a dziś będzie trochę o dziale "kosmetyka naturalna". Zapraszam do wędrówki po asortymencie!


Po wejściu na stronę www.fitomed.pl na pasku bocznym znajdziemy dwie kategorie główne, druga z nich to właśnie kosmetyki naturalne wśród których znajdziemy: Kremy do twarzy z masłem kakaowym, Maseczki do twarzy, Hydrolaty, Oleje kosmetyczne, Koncentraty kosmetyczne, Kremobazę, Masła kosmetyczne, Kwas mlekowy oraz Glinki kosmetyczne.


Jeżeli chodzi o kremy to jest ich obecnie 7, ceny wahają się od 25-37 zł za 50 ml.


Maseczka jest tylko jedna: Maseczka-Peeling K+K - 50 ml za 27 zł. 
 
Skład INCI: aqua, korund, lactic acid, glycerin, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.

Działanie:
przeciwzmarszczkowe, złuszczające, rozjaśniające.
Przeznaczenie
Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale się sprawdza w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, oraz pod oczy. 


 Hydrolaty: woda różana, woda lawendowa oraz hydrolat oczarowy 150%. Każdy 15 zł za 150ml.


 Oleje kosmetyczne: z avocado (klik do recenzji), z kiełków pszenicy, ze słodkich migdałów (klik do recenzji). Ceny tych produktów to 15 zł za 150 ml.


Koncentraty kosmetyczne: aktywny olej z lecytyną i ceramidami, aktywny olej witaminowy, koncentrat na naczynka z liposomami, koncentrat antycellulitowy z liposomami, koncentrat nawilżający z liposomami. Cena koncentratów to 19 zł za 150 ml.


Kremobaza Fitomed 80 g - 14 zł.
Kremobaza Fitomed jest nowoczesnym produktem, w skład którego wchodzą najlepsze surowce nowej generacji. Jest obojętną dla skóry substancją, pozbawioną barwników, składników aktywnych i związków zapachowych. Kremobaza nie zawiera konserwantów. Nowoczesna, łagodna dla skóry substancja zabezpiecza przyszły krem przed rozwojem bakterii, grzybów i pleśni.
Skład INCI: Aqua(Water), Trilaureth-4-Phosphate, Polyacrylacocoate, Glicerine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylen Caprylic/Caprylic Triglyceride, D-Panthenol, C13-14 Isoparaffin, Sodium Hyaluronate, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Laureth-7. 


Masła kosmetyczne: Masło kakaowe i masło shea - oba masła po 10 zł.


Kwas mlekowy: 30 % i 5% z gliceryną. Cena to  9 i 12 zł za 150 ml.


Glinki kosmetyczne: biała, czerwona, różowa, zielona i żółta. Różnią się gramaturą, ale każda kosztuje 13 zł.



Podoba się Wam oferta Fitomed?
Co Was najbardziej zainteresowało?








5 komentarzy:

  1. Dla mnie najbardziej budujący jest fakt, że nie są testowane na zwierzętach i uważam to za duży plus :) Poza tym lubię jak kosmetyki są i wyglądają naturalnie, opakowanie w końcu wcale nie świadczy o jakości :) poza tym chciałam Ciebie zaprosić do mojego pierwszego konkursu (w końcu się go doczekałam! :) do wygrania są ciuszki, byłoby mi bardzo miło gdybyś się dołączyła :) Pozdrawiam i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że ceny nie są jakieś wysokie i warto by wypróbować, niebawem się skusze :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale zrobiły na mnie dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam masła shea i glinkę zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!