poniedziałek, 10 czerwca 2013

Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą BingoSpa

Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą BingoSpa.



Opis produktu ze strony bingosklep.com:
 

Delikatnie kremowe algi BingoSpa pod prysznic w formule żelu, z odświeżającą zieloną herbatą.

Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona. Kremowa piana BingoSpa zostawi na Twojej skórze uczucie świeżości i rześkości, a Ty będziesz się cieszyć dobrym samopoczuciem do następnej kąpieli.

Cena: 8 zł/ 300 ml

Skład:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene/Glycol (and) Water (and) Laminaria Digitata Extract (algae), Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Propylene Glycol, Camelia Sinensis Extract, Aspalathus Linearis Extract, Calamus Root Extract, DMDM-Hydantoin, Metchylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, CI 19140, CI 42080.






Żel mieści się w plastikowej butelce z metalową zakrętką. Jego kolor oraz wstążeczka kojarzą mi się z wiosną i świętami :).
Konsystencja jest dosyć gęsta dzięki czemu duży otwór w butelce nie jest problemem. Algi pod prysznic bardzo ładnie się pienią przez co są wydajne i mogą nas cieszyć dosyć długo :).
Żel pachnie przyjemnie, ale tylko w butelce i podczas kąpieli. Po wytarciu ciała ręcznikiem zapachu już nie czuć.
Nie wiem co jest tego zasługą, ale naprawdę po prysznicu z tym produktem moje samopoczucie się poprawia i czuję się zrelaksowana!
Żel dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Nie zauważyłam żadnych efektów odżywczych, ale nigdy ich nie wymagam od żelu pod prysznic.
Nie wysuszył ani nie podrażnił mojej skóry.
Nie jest to produkt, który rzucił mnie na kolana swoim zapachem czy też działaniem, ale chętnie bym do niego wróciła. Kosmetyk z pewnością wart wypróbowania.

Produkt możecie zakupić w sklepie online - klik.


11 komentarzy:

  1. coś w sam raz dla mnie :) uwielbiam wszelkiego rodzaju mazidła do mycia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek te algi mają przepiękny, taki pistacjowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, uwielbiam żele do mycia coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym go kupiła chyba ze względu na sam wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo tego ostatnio na blogach, ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  6. Już o nim czytałam, bardzo przyjemny się wydaje, szczególnie jak za 8zł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię zieloną herbatę, więc może się skuszę;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!