wtorek, 25 czerwca 2013

By Dziubeka kolejnym sponsorem nagród do urodzinowego konkursu!


By Dziubeka kolejnym sponsorem nagród do urodzinowego konkursu!

Witajcie Kochane! Świetnie zgadłyście, że kolejna z przesyłek przybyła od firmy By Dziubeka, którą z pewnością doskonale znacie!

,,Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, okazałe kolczyki, kokieteryjne wisiory, eleganckie broszki. Biżuteria, którą cechuje niewymuszona elegancja; idealna do pracy, do noszenia na co dzień, ale również na wieczorne wyjścia. To oferta marki By Dziubeka."




O Marce oraz o samej Pani Annie Dziubek możecie przeczytać bezpośrednio na stronie firmy - klik, klik. Ja natomiast pokaże Wam kilka propozycji, które mi wpadły w oko! Będzie pewnie ciężko wybrać tylko kilka pozycji, gdyż oferta jest bardzo bogata!




1. Bransoletka BIL0641. Jest to jedna z nowości. Bransoletka dostępna w kilku kolorach, mnie najbardziej jednak zauroczył ten na zdjęciu poniżej - perłowy. Ozdobiona kryształkami Swarovski Elements. Sznurki wykonane ze skóry. Dla mnie jest to ozdoba jednocześnie dziewczęca i kobieca, delikatna i ekscytująca...klik




2. Bransoletka BIL1061 - również nowość, również kryształki, również skóra, ale forma i wyraz całkiem inne! Według mnie bardziej skromna z racji braku licznych przywieszek, ale dzięki temu również bardziej elegancka. Można ją zobaczyć w jednej ze stylizacji Macademian Girl... klik


3. Pierścionek PPL0008. Pierścionek Pleasure wykonany z metalu i cyrkoni. Kolor metalu: srebrny. Hit... klik



4. Naszyjniki ze szczotkowanego metalu. Naszyjnik NG0077 (klik), Naszyjnik NG0127 (klik), Naszyjnik NG0115 (klik).


 5. I kolejna porcja bransoletek! Bransoletka BOUT0119 (klik), Bransoletka BF0011 (klik), Bransoletka BIL0794 (klik).




A co Wam podoba się najbardziej? :) Nosicie biżuterię By Dziubeka?


1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!