piątek, 24 maja 2013

Moje zakupy Rossmann - 40%


Moje zakupy Rossmann - 40% 

Wszyscy się chwalą to i ja pokażę co udało mi się zakupić w pierwszy dzień promocji. Mam takie szczęście, że mieszkam w mieście w którym półki chyba nigdy nie robią się puste i mogłabym iść na zakupy nawet w ostatni dzień a wyszłabym z tym co sobie zaplanowałam :). 
Ostatnim razem nakupowałam sporo rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebowałem ale zwyczajnie chciałam je mieć - tym razem było całkiem inaczej. Kupiłam tylko to co było mi potrzebne, nie znalazłam jedynie szminki w odpowiednim kolorze, gdyż jedyna która mi się podobała już od jakiegoś czasu mieszka w mojej kosmetyczce. A swoją drogą - może znacie jakąś dobrą szminkę, która kolorem byłaby podobna do mojej ukochanej Maybelline Moisture Extreme 721 Pinky beige? Zależy mi przede wszystkim na trwałości i na tym aby nie podkreślała suchych skórek :).


 Poza tym co jest na zdjęciu do koszyka wpadł jeszcze kremik dla mamy, waciki i brzoskwiniowa pianka (również na promocji, za niecałe 4 zł :).

1. Bronzer miss sporty Tan up Your World - zakochałam się w nim od pierwszego maźnięcia twarzy :) Jest nienachalny ale dobrze napigmentowany. Nie zawiera żadnych świecących drobinek. Kolor to fajny, przygaszony brąz - nie pomarańczowy. W dodatku jego pojemność to aż (ok.)17 gram a kosztował mnie nieco ponad 11 zł.



2.  Podkład Soraya Make-up HD Self adaptor, podkład kryjący. Wzięłam odcień 01, który miał być beżowy a w rzeczywistości jest lekko pomarańczowy. Na początku uznałam, że to tragedia, ale już się do niego jakoś przekonałam. Dobrze, że jest mało wydajny, zużyję go, ale już na pewno do niego nie wrócę :).


3. Paleta korektorów 4in1, Wibo. Już od dawna miałam ochotę na tego rodzaju paletkę korektorów, a ta w dodatku kosztowała mnie w dniu promocji 7 zł! Jeżeli jeszcze nie miałyście okazji jej używać to sądzę, że warto się w nią zaopatrzyć. Ja jestem bardzo zadowolona :).


4. Żel do stylizacji brwi, Wibo. Na ten produkt również nie mogę narzekać, jak tylko mi się skończy to pobiegnę po drugi :) .Dla mnie to przede wszystkim duża oszczędność pieniędzy (zapłaciłam ok. 7zł), czasu i cierpliwości :).



Jestem zadowolona ze swoich skromnych zakupów :). A jak Wam się udała wyprawa do Rossmanna? Dużo  nieplanowych produktów wpadło do koszyka? :)

Zapraszam na konkurs:
http://madamegreen-testerka.blogspot.com/2013/05/wygraj-voucher-na-dowolnie-wybrany-kurs.html
Niestety jeszcze nikt się nie zgłosił... :(

12 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tą paletą korektorów z Wibo, a pieniądze się kończą :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie zaintrygowała ta paletka korektorów, ciekawe, możliwe że się skuszę hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zakupiłam podkład z Soraya HD, ale matujący naturalny. Jeszcze w sumie go nie nakładałam na buźkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten żel z Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam o czynienia z tymi produktami :) ale prezentują sie przyjenie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie nie było tej paletki korektorów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupy, ja nie dałam się promocji

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałam kupić tą paletkę korektorów, ale niestety u mnie nie było ;((

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety tej paletki też nie ma, a chętnie bym ją zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milutkie zakupy :) Ja też troszkę zaszalałam, a co, taka okazja nie codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah! Trzymałam w łapkach ten tusz do brwi, ale ostatecznie wystraszyłam się takiego brązu ( u mnie na brwiach by wyglądał jak rudy ). Paleta kolorów 4in1? Szczerze mówiąc nie myślałam nigdy nad kupnem czegoś takiego. Może dlatego, że mam złe wspomnienia z używaniem zielonego korektora, który MOCNO przebijał przez podkład (kryjący).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!