wtorek, 21 maja 2013

Moje wrażenia z e-kursu na netakademia.pl plus niespodzianka dla Was :)!


Moje wrażenia z e-kursu na netakademia.pl

Stronę netakademia.pl z pewnością znacie jeżeli śledzicie blogi osób recenzujących, ja sama kilkukrotnie natknęłam się na konkursy w których nagrodą był voucher na określony kurs. Szczerze mówiąc, zawsze dziwiłam się dlaczego tak niewiele osób bierze udział w takich konkursach, nagroda według mnie wydaje się być wartościowa i nawet dobrze, że nie jest to kolejny kosmetyk tylko coś zupełnie innego. Bo kosmetyków każda z nas ma już z pewnością mnóstwo. Miałam przyjemność wziąć udział w takim e-kursie.To właśnie to czego było mi aktualnie potrzeba. Swój voucher na kurs już wykorzystałam i chciałabym Wam o nim opowiedzieć. 


Ze wszystkich e-kursów wybrałam sobie:
Pozycjonowanie stron internetowych.

Ostatnio dosyć sporo na ten temat czytałam, przeglądając strony w internecie o pozycjonowaniu brakowało mi takiego miejsca, gdzie wszystkie potrzebne informacje byłyby w jakiś sposób zebrane. Miejsca, gdzie nikt nie będzie traktował mnie z góry, miejsca gdzie ktoś wytłumaczy mi krok po kroku o co w tym w ogóle chodzi...

Dlaczego uważam taki e-kurs za wart uwagi?

- zdobycie nowej wiedzy bez wychodzenia z domu, e-kurs może odbyć każdy, nawet zabiegany człowiek, idealne źródło wiedzy dla kobiet w ciąży i par wychowujących małe dzieci. Kurs można w każdym momencie zatrzymać i wrócić do niego później oraz cofać slajdy do momentu sprawdzianu wiedzy,
- e-kursy na netakademia.pl charakteryzują się niską ceną (59zł) i dużym wyborem tematów,
- po poprawnym zaliczeniu sprawdzianu otrzymujemy certyfikat, który możemy samodzielnie wydrukować lub otrzymać go do domu kurierem po wykonaniu dodatkowej opłaty - 16 zł,
- obecnie na stronie netakademia.pl mamy dostęp do czterech darmowych kursów,
- po dokonaniu zapłaty mamy dostęp do kursu przez 180 dni (czas ten możemy oczywiście przedłużyć),

O innych zaletach o których mówi bezpośrednio sama firma możecie poczytać na stronie, np. w zakładce "o nas".

Czego dowiedziałam się na e-kursie Pozycjonowanie stron internetowych?

- poznałam podstawowe pojęcia w pozycjonowaniu. Co to jest pozycjonowanie? Jakie są jego rodzaje i na czym one polegają? Czym jest słowo kluczowe?
- poznałam etapy pozycjonowania organicznego, Google Places oraz szerokiego;
- dowiedziałam się czym jest audyt SEO i co powinno się na niego składać? Jak sprawdzić historię domeny? Co to jest Google webmaster Tools?
- Dowiedziałam się również jak sprawdzić wiek domeny oraz czym są backlinki i w jaki sposób należy je przydzielać. 
- Czym są bany i filtry, na jakiej zasadzie zostają nakładane, na jak długo. Jak sprawdzić czy strona jest zbanowana lub został na nią nałożony filtr? 
- Czym jest optymalizacja strony, jak ważna jest naturalność optymalizacji?
- Do czego służy webmaster Tools i jak z niego korzystać. 
- Dowiedziałam się jakie są cechy dobrego katalogu stron, czym różni się katalog stron od katalogu firm, z jakich katalogów warto korzystać, jak dodać stronę do katalogu.
- Gdzie warto linkować strony? Jak w pozycjonowaniu wykorzystać blogi? Jakie są systemy wymiany linków? 
- Jak monitorować działania SEO? 

To co wymieniłam powyżej jest tylko niewielką częścią tego czego mogłam nauczyć się dzięki kursowi na netakademia.pl
Udało mi się zdobyć certyfikat z czego bardzo się cieszę :).



3 komentarze:

  1. Z pewnością warto robić kursy pozycjonowania.
    mi dały bardzo dużo warto odwiedzać też forum http://www.forum.optymalizacja.com

    Dużo darmowej wiedzy i ludzi chętnych do pomocy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy rzeczywisty koszt kursu wynosi 59zł czy jest opłata pokrywająca całość szkolenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt kursu to 59 zł, jednak z tego co pamiętam jest jeszcze jakaś opłata (niewielka) po zdaniu kursu jeżeli zdecydujemy się aby wysłano do nas wydrukowany certyfikat. Jeżeli zdecydujemy się na otrzymanie certyfikatu drogą elektroniczną to nie ma już dodatkowych opłat :)

      Usuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!