poniedziałek, 13 maja 2013

Moja przygoda z makijażem.


Moja przygoda z makijażem.

Makijaż nie jest moją mocną stroną. Chciałabym to jednak zmienić. Aby aktywnie walczyć ze swoją słabością postanowiłam co jakiś czas pokazywać Wam efekty mojej walki :).
Mam nadzieję, że pojawią się komentarze z poradami, a może znacie jakiś super triki dla amatorów makijażu? :)


Twarz:
Baza Perfecting Face Primer, Oriflame Beauty.
Fluid Ideal face, Ingrid.
Korektor Studio Artist Concealer, Oriflame Beauty.
Mineral Powder, Glazel.
Ohh! Blushed again... Miss Sporty 004 Nuts użyty jako bronzer.
Mineral Rouge, Glazel.
Perełki rozświetlające, Giordani Gold.
Puder fiksujący, Glazel.


Oczy:
Baza You Rock! Essence.
Cat's Eyes Palette, 002 Acid Spice, Miss Sporty.
Biały matowy cień, Glazel.
Ohh So Special! Sleek (Glitz).
Juxt, Mac.
Cień w musie, Joko (J31).
Zielona kredka, L'ambre (e13)
Czarna kredka, Glazel.
Konturówka w płynie, Inglot (39).
Tusz Volume Build, Oriflame.
Mascara, Very Me, Oriflame (green).

Usta:
Konturówka, L'ambre.
Szminka, Sephora (06 maniac)





Przepraszam za moją słabą aktywność, niestety nie mam stałego dostępu do internetu. Musiałam oddać laptopa do naprawy, jak wróci to nadrobię :) Dzisiejszy post jest w znacznym stopniu właśnie tym spowodowany, udało mi się dostać do bloggera na kilka chwil więc naskrobałam coś na szybko :).
Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu będę mogła wrócić do Was z recenzjami.

Tymczasem zapraszam do dołączenia do kręgów oraz na fanpage - zajrzyjcie na pasek boczny  po lewej stronie bloga.


10 komentarzy:

  1. fajnie Ci wyszło :)
    moim zdaniem przydałby się zoom na same oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż również nie należy do moich mocnych stron :-) Jednak Tobie wyszło ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na amatora, wspaniale Ci to wyszło, wyglądasz naprawdę świeżo i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z przedmówczynią, i przybijam piątkę, bo sama jestem początkująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bomba! i nie powiedziałabym że to makijaż amatora!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, świeży i dziewczęcy makijaż :) Podoba mi się :) Pięknie oczy podkreśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie ;) Jeśli chcesz podpowiedzi - spróbuj na linii wodnej użyć białej kredki, a pod nią lekko rozetrzeć ciemniejszą - np. czarną lub brązową. Optycznie powiększy Ci oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twoja jasna cera.
    Ładnie podkreśliłaś twarz różem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na "początkującą" świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!