wtorek, 7 maja 2013

Kartonia.pl - sklep pełen stylu! Ciekawe pomysły na dekoracje wnętrza :)


Kartonia.pl - sklep pełen stylu! 


Długi czas zastanawiałam się nad tym w jaki sposób zagospodarować najciemniejszą ze ścian w moim pokoju. Myślałam o obrazie wieloczęściowym, ale nie dość, że to spory wydatek to w dodatku nie mogłam się zdecydować na coś konkretnego. Ostatecznie postanowiłam, że taki obraz zamieszka w przyszłości na innej ścianie. Postawiłam na naklejkę, w kolorze złotym, która idealnie pasowałaby do detali w moim pokoju. Szukałam długo i w internecie i w sklepach stacjonarnych (niestety w moim mieście nie znalazłam nic godnego uwagi, wszędzie tylko chińskie nalepki, które wyglądają jak gruba taśma klejąca). W internecie natomiast nie było dużo lepiej, albo kolejna chińszczyzna, albo ceny wygórowane, albo po prostu sklep nie robił na mnie dobrego wrażenia, tak bywa...
Natrafiłam na stronę kartonia.pl gdzie po prostu musiałam zostać na dłużej. 


oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Opis oraz sposób aplikacji (zaczerpnięte ze strony kartonia.pl):


Naklejki są wykonane z matowej folii samoprzylepnej.Przeznaczenie: do dekoracji ścian, płyt meblowych, powierzchni ceramicznych, szklanych oraz z tworzywa. Naklejenie wzoru nie jest pracochłonne, choć przy dużych rozmiarach na pewno wymaga zaangażowania 2 osób. Naklejka składa się z trzech warstw: papieru, samoprzylepnej folii winylowej (właściwej naklejki) i przezroczystej folii transportowej. Otrzymujesz naklejkę w postaci rulonu.

1. Połóż naklejkę na równej powierzchni wzorem do dołu. 


2. Odklej papier podkładowy prowadząc go w miarę możliwości równolegle do płaszczyzny na której leży. Jeśli na papierze zostają poszczególne elementy należy powtórnie docisnąć ten fragment i zaginając lekko papier - dociśnij element do folii transportowej. Czasem, w szczególności przy małych elementach, naklejka może pozostawać na papierowej warstwie, zaleca się w takich przypadkach delikatnie podebrać naklejkę nożykiem i docisnąć do przezroczystej folii.


3. Zbliż arkusz folii podkładowej z motywem do ściany nie dotykając jej, żeby sprawdzić,czy jest ułożona w poziomie - jeśli tak - przyklej górne krawędzie, a następnie przez miękką szmatkę lub filc dociskaj wzór do ściany. Staraj się nie dociskać tej powierzchni folii transportowej pod którą nie ma wzoru.


4. Odklej folię transportową zaczynając od krótszego końca i prowadząc ją równo i powoli równolegle do powierzchni. Jeśli któryś element zostanie na folii wróć kilka centymetrów dociskając wzór przez folię i ponownie odklej powoli samą folię. 


5. Po odklejeniu folii transportowej dociśnij naklejony wzór szmatką do ściany aby upewnić się że naklejka dobrze przylega do powierzchni. 


Ciesz się pięknym wystrojem Twojego wnętrza :) 


oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 

Ja wybrałam napis, ale w ofercie tego sklepu są również inne motywy, np. zwierzęta, drzewa, postacie...
Musicie zobaczyć sami: kartonia.pl!
Sklep uczestniczy w programie "Rzetelna Firma", umożliwia szybkie płatności, zaopatrzony jest w wygodną wyszukiwarkę, wszystkie kategorie są starannie podzielone. Jednak to nie są jego wszystkie zalety. Wysyłka odbywa się szybko i bezproblemowo a największym atutem tego sklepu jest oferowany produkt.
Naklejka przychodzi zwinięta w rulon, umieszczona w grubej, tekturowej tubie.



Wybrałam naklejkę z napisem The HEART that Loves is ALWAYS YUOUNG (Serce, które kocha zawsze jest młode) w kolorze złotym o wymiarze: 140 x 95 cm. Jej cena to 65 zł + koszty wysyłki. Kolorów i wzorów do wyboru jest mnóstwo, można również kupić naklejkę na zamówienie.

Jej aplikacja zajęła mi dosyć sporo czas mimo, iż do pomocy miałam jeszcze jedną parę rąk. Nie trzeba jednak posiadać specjalnych umiejętności aby przenieść wzór na ścianę. Wydaje mi się, że w moim przypadku potrwało to troszkę dłużej ze względu na świeżo pomalowane ściany. 

Naklejka jest bardzo dobrej jakości, na ścianie z większej odległości wygląda jakby napis był precyzyjnie namalowany farbą. Taka dekoracja z pewnością zwraca uwagę gości. Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu. Napis jest mniej lub bardziej widoczny w zależności od tego pod jakim kontem na niego patrzymy.

Naklejkę możemy delikatnie czyścić bez ryzyka jej uszkodzenia.
Napis nie zwija się i nie odkleja. Po przetarciu wilgotną szmatką nie blaknie. 


Jak naklejka wygląda na ścianie możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Uważam, że prezentuje się świetnie i nadaje oryginalny charakter mojemu wnętrzu :). Dokupiłam sobie również naklejki pod kontakty od tej samej firmy, ale o tym później!

Jak podoba się Wam efekt?
Chcielibyście ozdobić w ten sposób swoje ściany?

Zapraszam do sklepu: kartonia.pl, gdzie znajdziecie oryginalne naklejki oraz do sklepu z obrazami drukowanymi na płótnie printonia.pl.


6 komentarzy:

  1. Podobają mi się orginalne napisy w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takie napisy na ścianie i powiem szczerze, że świetnie to wygląda! Coś nowego, oryginalnego :) Fajnie, że to pokazałaś :) Ja wracam po dłuższej przerwie z nową recenzją :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt! Dobrze, że na stronie można zamówić swój tekst :-) Chyba nawet mam już pomysł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!