czwartek, 30 maja 2013

Conte - kobiece przyjemności


Conte - kobiece przyjemności

Rajstopy i pończochy Conte już jakiś czas temu obiegły blogosferę. Ja dziś chciałabym napisać o dwóch rodzajach rajstop, które miałam przyjemność testować.







O firmie:

Firma Conte powstała w 1997 roku w Grodnie, w Polsce Conte rozpoczęło działalność w 2010 roku. Jej właściciele od samego początku postawili sobie następujące cele: produkcja wyrobów pończoszniczych najwyższej jakości, konkurencyjność cenowa artykułów oraz popularyzacja własnej marki zarówno na rynkach europejskich, jak również na rynku światowym. Marka Conte jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się firmą pończoszniczą w Europie. Dysponuje najnowocześniejszym parkiem maszynowym, nową technologią i ręczną kontrolą jakości. W punktach „Manual quality control” monitorowana jest jakość wyrobów, ich wytrzymałość i rozmiar. Dziś rajstopy Conte zyskały popularność na terytorium Białorusi, Rosji, Ukrainy, Łotwy, Litwy, Izraela, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Co odróżnia Conte od innych?
Wszystkie rajstopy Conte Elegant są produkowane według wysokich standardów wykorzystując przy tym najnowszą technologię.
Wszystkie przędze są dostarczane przez najlepszych europejskich producentów i przechodzą pełną kontrolę jakości.
Przedsiębiorstwo zostało wyposażone w wysokiej jakości urządzenia, pozwalające doprowadzić proces produkcji do doskonałości.
Wyroby poddawane są badaniom jakości na każdym etapie produkcji, co pozwala wyeliminować ewentualne wady produktu.
Szeroki asortyment rajstop oraz innych wyrobów, który jest corocznie rozszerzany zapewnia naszym klientom najlepszy wybór, dopasowanie rajstop do każdego rodzaju ubrań i na każdą okazję.


X-PRESS 40 - Rajstopy modelujące


Podstawowe informacje:

Szeroka elastyczna taśma zapewnia doskonałe przyleganie oraz wygodne, indywidualne dopasowanie 

Pas średniego ucisku dla podtrzymania linii talii

Specjalna struktura wsparcia brzucha 

Specjalna wstęga opasująca podtrzymująca mięśnie pośladkowe 
Odcinek zmniejszający efekt «bryczesów» 
Miękka, ażurowa strefa pozwalająca uniknąć gwałtownego przejścia od tułowia do nogi
Nogawka o równomiernym ucisku z działaniem masażu 

Skład:
Poliamid: 77%
Elastan: 23%


Lubię produkty modelujące, szczególnie te, które faktycznie zmieniają wygląd sylwetki. Rajstopy X-press nie są tak mocno modelujące jak podobny tego typu produkt w formie majtek, który miałam okazję testować już jakiś czas temu. Mają jednak sporo plusów! Rajstopy modelujące Conte są bardzo wygodne, nie zauważyłam, żeby różniły się pod tym względem od zwykłych rajstop. Zakłada się je bez problemów, nie trzeba naciągać i siłować się :). Najważniejszy plus to według mnie to, że po założeniu tych rajstop nie tworzą się "oponki" na udach. Rajstopy są naprawdę świetnie przemyślane i dobrze wykonane. Wystający brzuszek jest mniej widoczny, nogi i pośladki smuklejsze, aż chciałoby się, żeby ten efekt został po zdjęciu rajstop :). Tak dobrze jednak nie ma! A szkoda :). 



 

Jak widać na zdjęciach powyżej rajstopy posiadają wiele różnych "wstawek". To właśnie one odpowiadają za wymodelowanie naszej sylwetki. Tak jak już wcześniej pisałam produkt ten jest bardzo dobrze przemyślany. Jedyne czego mi brakuje to efekt większego wymodelowanie odstających "boczków". Bardzo zależy mi na ich jak najmocniejszym ukryciu :). Ale biorąc pod uwagę wszystkie zalety tego produktu jestem zachwycona! Polecam wszystkim tym kobietom, które chcą od czasu do czasu ukryć niedoskonałości sylwetki, lub lepiej wyglądać w sukience. Dla kobiet, które boją się, że produkt będzie niewygodny, zafunduje nam odciski czy też odparzenia. 
Rajstopy nie są mocno podatne na zaciągnięcia. Po wypraniu i wysuszeniu wyglądają idealnie. 
Miałam je na sobie już kilka razy i dalej wyglądają jak świeżo wyjęte z opakowania. Rozmiarówka jak na moje oko jest również trafna. 

Fantasty Stella Fashion - eleganckie i delikatne.


Podstawowe informacje:
Fantazyjne rajstopy damskie ze zdobieniem na pięcie i wzorem imitującym szew. 



Skład:

Poliamid: 88%
Elastan: 12%

Cena: 25,33 zł

Bardzo, bardzo się cieszę, że właśnie te rajstopy wpadły w moje ręce! Według mnie są bardzo kobiece i eleganckie. Wzór imitujący szew, który znajduję się z tyłu optycznie wyszczupla i wydłuża nogi a ozdobna koronka na pięcie to taka wisienka na torcie, niby nie rzuca się w oczy, ale sam fakt, że tam jest sprawia mi radość :). Rozmiarówka według mnie i w tym przypadku nie zawodzi. Żałuję jednak, że na zdjęciach nie widać prawdziwego uroku tego produktu, być może to wina zbyt słabego aparatu lub złego światła. Musicie mi uwierzyć, że na żywo wyglądają jeszcze lepiej! :) Rajstopy są bardzo wygodne, nie ściągają się, nie zwijają, nie spadają. Dopasowują się do ciała. Są to jednak rajstopy bardzo delikatne, i łatwo można je zaciągnąć. Podczas samego noszenia nie ma z tym problemów, jednak podczas zakładania trzeba wykazać się sporą ostrożnością - zwłaszcza, gdy jesteśmy posiadaczkami dłuższych paznokci. Mi rajstopy udało się ubrać 4-5 razy do czasu kiedy nie zaciągnęłam ich paznokciem - niezdara ze mnie, powinno się dla mnie produkować rajstopy ze stali :). Natomiast podczas prania i suszenia zachowują się bardzo dobrze, nie zmieniają swojego kształtu, koloru... Wyglądają po prostu tak jak na początku. Musiałam się z nimi rozstań przez swoją niezdarność ale przyznam w sekrecie, że już za nimi tęsknie!



Oba produkty dobrze się spisały, każdy z nich miał tylko jeden minus. Pierwsze rajstopy mogłyby bardziej maskować wystające "boczki" natomiast drugie mogłyby być mniej podatne na zaciągnięcia. Nie są to jednak duże wady i w świetle tylu zalet jakimi są obdarzone z pewnością zasługują na nasze zainteresowanie. Mam nadzieję, że moja przygoda z Conte jeszcze się nie zakończy :). Niedługo zrecenzuję również rajstopki i legginsy dziewczęce. 

Warto przyjrzeć się całemu asortymentowi marki Conte. W sklepie internetowym znajdziemy wiele ciekawych, fantazyjnych wzorów oraz rajstopy gładkie. Kilka przykładowych modeli:

FANTASY DUET


















FANTASY ELIANE
FANTASY GLADIS


















Firma Conte ma w swoim asortymencie trzy kolekcje: Conte Elegant, Conte Kids, Conte DiWaRi.

Produkty Conte można zakupić w sklepie internetowym: sklep.contepolska.com

2 komentarze:

  1. fajne rajstopki, nawewno znalazłabym coś dla siebie. ale latem wolę gołe nogi + rajstopy w sprayu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!