środa, 22 maja 2013

Concertino-baby - dla delikatnej skóry maluszka!


Concertino-baby - dla delikatnej skóry maluszka!

Żele do prania Concertino-baby otrzymałam do testów od firmy DRAMERS S.A. za pośrednictwem Pani Zuzanny z agencji BEST image PR. Produkty Concertino testowałam przez trzy tygodnie a dziś chciałabym przedstawić Wam moje przemyślenia na ich temat.

,,Nowa linia produktów CONCERTINO BABY została stworzona z myślą o pielęgnacji odzieży Twojego dziecka. Wszystkie produkty zostały przetestowane dermatologicznie i uzyskały miano hipoalergicznych, dlatego mogą być także stosowane do prania odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. Ponadto w trosce o środowisko naturalne, żaden z produktów nie zawiera szkodliwych fosforanów ani zeolitów. Produkty CONCERTINO BABY to sprawdzona jakość w przystępnej cenie."


Concetrino-Baby żel do prania. Color.

O produkcie: 
CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny żel do prania
Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
Testowany dermatologicznie
Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej 
oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
Łagodny ale skuteczny
Doskonale się wypłukuje
Nie zawiera parabenów
Pozostawia delikatny, kremowy zapach
Skoncentrowany przez co wyjątkowo wydajny: 16 prań (płyn 1L), 33 prania (płyn 2L)
Pojemność: 1L i 2L


Concertino-baby żel do prania. White.

O produkcie:
CONCERTINO BABY White - hipoalergiczny żel do prania
Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
Testowany dermatologicznie
Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej 
oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
Wyjątkowa receptura pomaga utrzymać naturalną biel tkanin na dłużej oraz zapobiega ich szarzeniu
Łagodny ale skuteczny
Doskonale się wypłukuje
Nie zawiera parabenów
Pozostawia delikatny zapach kwiatów bawełny i hibiskusa



Moja opinia o żelach do prania Concertino-baby:

Oba żele pachną delikatnie i świeżo, jest to zapach niedrażniący co bardzo mi się podoba. Produkty są wydajne, nie trzeba ich dużo aby pozbyć się świeżych plam i odświeżyć ubranka. Używając żeli do prania concertino nie musimy się martwić, że na tkaninach pozostaną smugi od proszku. Po wypraniu ubranka są pachnące, mięciutkie i nie wymagają prasowania. Ubranka nie farbują i nie blakną. 

W żelach prałam również swoje ubrania. Z racji, że mam skórę skłonną do alergii i większość proszków mnie uczula stwierdziłam, że może to być dobry produkt nie tylko dla dzieci, ale również dla osób takich jak ja. Concertino to produkty naprawdę przyjazne dla skóry! Zostały one przetestowane dermatologicznie w trosce o dzieci oraz alergików. Żele nie mają w składzie parabenów co również zmniejsza ryzyko wystąpienia podrażnień. 

Uważam również, że to spora oszczędność pieniędzy. Dobry, hipoalergiczny proszek nie jest tani a do niego często musimy dokupić płyn do płukania. Żele koncertino sprawują się świetnie nawet bez konieczności dodawania do prania płynów do płukania! 

Jeżeli ktoś ma ochotę aby ubranka były jeszcze bardziej mięciutkie może zapoznać się z kolejnym produktem Concertino-baby, którym są własnie płyny do płukania. Poza tym dostępne są również proszki oraz odplamiacz. 
Od siebie dodam, że fajnie byłoby zobaczyć w ofercie również kapsułki do prania Concertino-baby oraz płyny/żele do prania ręcznego.

Bardzo się cieszę, że mogłam poznać te produkty i zaczynam rozglądać się za nimi na pułkach sklepowych :)!!

Zapraszam na stronę Concertino-baby:


2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!