piątek, 31 maja 2013

Brait Multi Surface - do czyszczenia wielu powierzchni. Czy naprawdę tak dobry jak o nim piszą?






Brait Multi Surface - do czyszczenia wielu powierzchni.


Kilka słów o produkcie: To wielofunkcyjny środek przeznaczony do czyszczenia rożnych powierzchni. Dzięki nowoczesnej recepturze składników Brait można stosować m.in. do sprzętu tv/hifi/video z wyjątkiem ekranów plazmowych i LCD, kokpitów samochodowych, metalu, powierzchni drewnianych, szklanych oraz z tworzyw sztucznych. Multiclean skutecznie usuwa wszelkie zabrudzenia jak: zaschnięte plamy, osady, zacieki i inne, a formula "Protect System +" zabezpiecza powierzchnie zapewniając efekt czystości na dłużej.


Moje opakowanie Braita sięgnęło już dna a ja jestem gotowa aby podzielić się z Wami moja opinią na jego temat. 




Podczas robienia porządków lubię mieć pod ręką produkt, który jest wielofunkcyjny dlatego Brait Multiclean to idealny środek dla mnie. Przy użyciu jedynie tego sprayu czyściłam meble, lustra, sprzęt elektroniczny (dvd, głośniki, tv itp.), klosze od lamp, bibeloty, szkło, parapety. Uważam, że to spora oszczędność czasu, miejsca, pieniędzy oraz niesamowita wygoda. 
Tak jak obiecał producent Braitem możemy czyścić wiele różnych powierzchni bez narażenia ich na zniszczenia. Jednak jakie są efekty?

Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć jak szkło od mojego kominka wygląda po przetarciu go ścierką i Braitem. Jestem bardzo zadowolona, gdyż wcześniej chcąc je wyczyścić musiałam poświęcić więcej czasu i energii.






















Kolejne zdjęcia przedstawiają to jak Brait poradził sobie z szybą, którą dzień wcześniej pomazałam innym środkiem do czyszczenia. Dzięki Braitowi szyba była czysta w przeciągu chwili i nie było żadnych rozmazań i zacieków :). Jestem w szoku, że środek służący do czyszczenia wielu powierzchni bez zarzutu poradził sobie nawet z taką "ciężką" dla mnie powierzchnią.

























O tym, że Brait jest wielofunkcyjny i dobrze radzi sobie z zabrudzeniami już wiemy, ale czy chroni powierzchnie przed szybkim osadzaniem się kurzu? 

Mieszkam na parterze a z racji, że jestem osobą wiecznie "chłodno-lubną" często mam otwarte  okna. To z pewnością przekłada się na fakt, że kurz na moich meblach zbiera się bardzo szybko. Już po kilku godzinach jest on widoczny a żeby mieć cały czas czysto musiałabym wycierać meble dwa razy dziennie. Czasem zdarzało mi się dobrać taki środek, który tworząc powłokę ochronną zapobiegał tak szybkiemu osadzaniu się kurzu. Brait pod tym względem również radzi sobie bardzo dobrze. Po wyczyszczeniu powierzchni tym środkiem mogłam cieszyć się brakiem kurzu o wiele dłużej.

Jakie są Wasze ulubione środki do czyszczenia? Znacie nowy Brait Multi Surface?




2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!