niedziela, 14 kwietnia 2013

Sztufada - przyprawa do pieczeni wołowej Royal Brand


Sztufada - przyprawa do pieczeni wołowej Royal Brand.

Sztufada to bardzo ciekawa mieszanka 17stu przypraw: cebula, czosnek, marchewka, pietruszka, seler, por, jabłko, lubczyk, imbir, majeranek, cząber, goździk, ziele angielskie, liść laurowy, pieprz czarny, cukier i sól naturalna.


 Chociaż jest to przyprawa do pieczeni wołowej ja postanowiłam zrobić za jej pomocą pieczeń z szynki, którą u mnie w domu wszyscy chętnie zajadają. Wykorzystałam 1kg mięsa, mieszankę delikatnie rozgniotłam i wymieszałam z olejem. Nasmarowałam mięso mieszankę oraz solą czosnkową i schowałam do lodówki na 24 godziny. Następnie piekłam w nagrzanym piekarniku przez ok. godzinę.


Pieczeń wyszła bardzo dobra a jej smak okazał się ciekawy. Chociaż na opakowaniu napisane jest aby przed pieczeniem oczyścić mięso z przypraw ja postanowiłam je zostawić. Pieczeń (a raczej rolada?) wyszła bardzo soczysta, miękka i aromatyczna. Serdecznie polecam tę mieszankę nie tylko do pieczeni wołowej!


Zapraszam do odwiedzenia fanpage firmy: Royal Brand.

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!