poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Jedwabne i Kolagenowe Serum Do Mycia Włosów. Bingospa.

Jedwabne i Kolagenowe Serum Do Mycia Włosów. Bingospa.

W bogatej ofercie marki BingoSpa znajdują się dwa ciekawe serum do włosów. I chociaż nie znacznie się od siebie różnią opakowaniem, zapachem, konsystencją i składem to działanie mają zupełnie inne! 

Opis produktów ze strony bingosklep.pl:

Jedwabne serum do mycia włosów BingoSpa
Odbudowujące i uelastyczniające serum BingoSpa do mycia włosów.
Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność. 
Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.
Bogate w proteiny jedwabiu serum BingoSpa zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega ich elektryzowaniu, nadaje włosom elastyczność, miękkość oraz jedwabisty połysk. 
Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ewentualnie zastosować odżywkę.
Pojemność 150 ml/ Cena 9 zł


Kolagenowe serum do mycia włosów BingoSpa
Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa
Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa. 
Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronn na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku. 
Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ew. zastosować odżywkę.
Pojemność 150 ml / Cena 9 zł.


Moja opinia:

Konsystencja: gęsta.
Zapach: płynu do płukania...
Opakowanie: plastikowa butelka z metalową zakrętką; nietrwała, papierowa etykieta.
Działanie:

Jedwabne serum do mycia włosów.
Po to serum sięgnęłam jako pierwsze. Próbowałam go używać solo jak i w towarzystwie z innymi kosmetykami do włosów. Jak się później okazało zupełnie niepotrzebnie. Po użyciu jedwabnego serum do włosów nie potrzebowałam żadnych odżywek. Włosy po umyciu były niesamowicie miękkie i błyszczące! Mimo, że wciąż je dotykałam, zachwycona ich lekkością i świetnym wyglądem, były świeże dłużej niż zwykle. Jedwabne serum nie obciążało moich włosów nie wywołały łupieżu. Jestem nim naprawdę pozytywnie zaskoczona. Jest to moje nowe kosmetyczne odkrycie obok szamponu borowinowego i 7 ziół od Bingospa. Cieżko mi się zdecydować, który cenie bardziej, ale z pewnością, będę te produkty szczerze polecać :)!

Kolagenowe serum do mycia włosów.
Buteleczka z jedwabnym serum dosyć szybko zrobiła się pusta i przyszła pora na przetestowanie tego kosmetyku. Z racji, że muszę myć włosy codziennie lepszym rozwiązaniem dla mnie będzie buteleczka o większej pojemności. Zachwycona działaniem poprzedniego serum nieco rozczarowałam się tym....
Włosy po umyciu były bardzo poplątane, nie dałabym rady ich rozczesać bez pomocy odżywki. Włosy nie były już takie miękkie i błyszczące a w dodatku kolagenowe serum okropnie je obciążało pozostawiając moją fryzurę oklapniętą i bez wyrazu. Jedyny plus to fakt, że moje włosy dużej były świeże i zauważyłam poprawę stanu końcówek. Do tego produktu z pewnością nie wrócę.

Znacie te produkty? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


Pozdrawiam - Madamegreen.


8 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam i w sumie nie wiem czy się skuszę, natomiast muszę powiedzieć, że mam straszną ochotę wypróbować jakieś kosmetyki BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio miałam kolagen do ciała i jest to całkiem miły produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nigdy nie miałam nic z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać że nigdy nie miałam żadnego produktu od BingoSpa ale czytałam coś kiedyś o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie ;p i chyba nie chcę nawet ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to różowe serum niespecjalnie się spodobało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!