niedziela, 21 kwietnia 2013

Jajecznica z kurkami - Royal Brand



Jajecznica z kurkami - Royal Brand

Gotowa mieszanki do przygotowania jajecznicy z kurkami w zaledwie kilka minut.
Skład: kurki, suszona cebula, zielona papryka, czerwona papryka.

Sposób przyrządzania: masło rozpuścić na patelni, wbić 2 - 3 jajka, wsypać do nich mieszankę Royal Brand. Dobrze wymieszać, podsmażyć, posolić do smaku. jajecznica z kurkami gotowa.

Produkt naturalny, nie zawiera glutaminianu sodu, bez soli. Posiada znak "Bio Mazowsze".

Cena: ok. 8 zł


Mieszanka "jajecznica z kurkami" od Royal Brand zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Przygotowanie takiego dania jest bardzo łatwe i przyjemne. Możemy spokojnie poprosić o pomoc dzieci, które będą miały zapewne świetną zabawę :).


Moja opinia:

Tak przygotowana jajecznica jest smaczna. Odpowiada mi fakt, że mieszanka nie zawiera soli. Każdy może sobie przecież samodzielnie posolić takie danie według gustu i własnych przekonań.
Troszkę się zawiodłam, gdyż w jajecznicy najbardziej wyczuwałam cebulę i paprykę. Kurki gdzieś trochę zagubiły się w ich tle. Mimo wszystko jestem  zadowolona  z tej mieszanki i chętnie do niej wrócę zimą, gdyż składniki w mieszankach Royal Brand są zawsze wysokiej wartości w odróżnieniu od tych znajdujących się na półkach sklepowych.


3 komentarze:

  1. Chętnie wypróbowałabym taką mieszankę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam jajecznicę w każdej postaci a z kurkami już w szczególności

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że mało jest kurek w tej mieszance

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!