środa, 17 kwietnia 2013

Fitomed - łagodne kosmetyki ziołowe.

Fitomed - łagodne kosmetyki ziołowe.

Fitomed to firma oferująca swoim klientom kosmetyki ziołowe, nietestowane na zwierzętach. Asortyment bardzo mnie zaciekawił a ceny wydają się być korzystne. 

Po wejściu na stronę www.fitomed.pl na pasku bocznym znajdziemy dwie kategorie główne, pierwsza z nich to kosmetyki ziołowe wśród których znajdziemy kremy do twarzy, szampony, odżywki do włosów, żele do ciała, żele do twarzy, toniki, płyny do twarzy i do kąpieli, balsamy do ciała, mleczka ziołowe...
W ofercie znajdziemy trzy kremy: nawilżający, półtłusty i tłusty. Żaden z nich nie zawiera parabenów a ich składy są według mnie przyjazne. Pomyślicie pewnie, że takie kosmetyki muszę sporo kosztować? Nic błędnego, ceny tych kremów to 12/13 zł za 50 ml. Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona i już nie mogę się doczekać wypróbowania któregoś z nich :).


Do wyboru mamy również cztery szampony do włosów: do włosów koloryzowanych ciemnych, do włosów koloryzowanych jasnych, do włosów tłustych, do włosów suchych i normalnych. Co prawda każdy z nich zawiera w swoim składzie Sodium Laureth Sulfate, ale nie jest on tak blisko w składzie jak w większości tego typu produktach.  Ceny szamponów są według  mnie niezbyt wygórowane 10,50 zł/250 ml lub 18 zł/500 ml. Do szamponów możemy również dopasować odżywkę do włosów w cenie 9 zł za 200 ml.


Firma Fitomed pomoże nam dokładniej zadbać o cerę dzięki tonikom, żelom, płynom...
Moją uwagę najmocniej przykuły płyny do twarzy, do wyboru mamy: różany, lawendowy oraz oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy. Cena żeli, toników oraz mleczka to 9 zł, płyny kosztują natomiast 11,50. I w tym przypadku ceny według mnie są naprawdę godne uwagi.



Z racji, że nie tylko twarz wymaga naszej uwagi warto zwrócić również uwagę na produkty do pielęgnacji ciała. Fitomed w swojej ofercie posiada ziołowy żel po prysznic (9 zł), ziołowy płyn do higieny intymnej (9 zł), dwa płyny do kąpieli (11,50 zł), oraz balsam do ciała (12 zł).



Drugą główną kategorią są kosmetyki naturalne, ale o tym następnym razem :).
Podoba się Wam oferta Fitomed? Mnie szczególnie mocno!
Co Was najbardziej zainteresowało?


9 komentarzy:

  1. No ja zaczęłam niedawno się wczytywać w te kremy z kosmetyków naturalnych, składy brzmią super. A z ziołowych używam szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie testuję od nich krem tłusty regenerujący jestem bardzo zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu coś od nich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie testuję żel i tonik do cery tłustej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam 8 ich produktów i każdy mnie zadowolił. uwielbiam ich żele pod prysznic i płyny do kąpieli. Płyn oczarowy jest fenomenalny! Tonik do cery tłustej również szczerze polecam. A szampon do włosów ciemnych z henną i herbatą pięknie podkreśla brązowe i kasztanowe włosy ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam 8 ich produktów i każdy mnie zadowolił. uwielbiam ich żele pod prysznic i płyny do kąpieli. Płyn oczarowy jest fenomenalny! Tonik do cery tłustej również szczerze polecam. A szampon do włosów ciemnych z henną i herbatą pięknie podkreśla brązowe i kasztanowe włosy ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon z rumiankiem mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tej firmie dotychczas, zajrzę do nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!