wtorek, 26 marca 2013

Paczuszka wymiankowa od Sajjidy!


Paczuszka wymiankowa od Sajjidy!

Wczoraj od rana chodziłam w dobrym humorze, dlaczego? Dotarła do mnie wymiankowa paczuszka od Magdaleny z bloga: sajjidaa.blogspot.com! Wybrałam sobie wodę toaletową Enigma oraz szminkę 
Oriflame Colour Attraction a reszta była dla mnie ogromną niespodzianką!
Musicie mi wybaczyć, że nie sfotografowałam przesyłki zaraz po otrzymaniu, ale nie mogłam się nacieszyć. Co chwilę oglądałam, dotykałam i wąchałam wszystko bez końca!
Oprócz kosmetycznych cudowności dla mnie w środku znalazł się również liścik oraz niespodzianka dla mojego psiaka :). Te dwa ostatnie punkty jeszcze bardziej spotęgowały moją radość, gdyż uwielbiam dostawać listy, karteczki itp., a prezent dla Dory to był bardzo trafiony, miły akcent :).


W przesyłce znalazłam dwa zapachy z limitowanej edycji świątecznej. W odróżnieniu od tych pełnowartościowych te mają po 30 ml i oba są w takich samych buteleczkach - według mnie uroczych :).
Zapachy jakie otrzymała to:
Woda toaletowa Enigma.
Woda perfumowana Grace.
Obie przepiękne! :)


A teraz coś dla ciała, czyli trzy smakowite, owocowo pachnące cudeńka!
Sweet Secret Kokosowy krem do rąk i paznokci. Farmona.
Odświeżający żel do stóp Feet up. Oriflame.
Mgiełka do ciała kokos i trawa cytrynowa. Avon.


W przesyłce nie zabrakło również akcentów w kolorze zielonym - jednym z nich był lakier Bell Glam Wear w kolorze soczystej zieleni!

I kolejne produkty Oriflame:
Pomadka Colour Attraction
Pomadka Oriflame Beauty Triple Core


Trzy próbeczki zapachów:
Guerlain, Shalimar.
Calvin Clain, Forbidden Euphoria.
Halle Berry, Reveal the Passion


Odsypki:
Cień do powiek Bell Tropicano, który się pokruszyła a Sajjida potraktowała go jako pigment - dobrze spełnia się w tej roli :).
Odsypka różu mineralnego.
Odsypka pigmentu MAC Juxt.
Odsypka pigmentu Inglot nr 70.


Odlewki:
Masło do ciała. Ciemna czekolada i orzech pistacji.
Olejek do włosów IHT 9.


Dwa pędzelki do makijażu Mario Luigi:
- do cieni,
- mały pędzelek do omiatnia. 


I niespodzianka dla mojego psiaka:
Piszcząca, gumowa piłeczka :).
Odlewka szamponu melon i ogórek.


Przesyłka sprawiła mi bardzo dużo radości! Jestem zachwycona jej zawartością :)
Jak widać nie tylko ja:


Bardzo dziękuję Magdalenie za tak udaną wymianę!
A Was zapraszam do zaglądania na jej bloga:


Dziewczyny! Życzę Wam aby wszystkie wymianki były tak udane jak moja :)!






13 komentarzy:

  1. Oo super 'prezenty' :) Sama pewnie wszystko bym dotykała po sto razy i cieszyła się nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ma super kolorek! Ale radość pieska bezcenna! ;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak Ci się podoba Forbidden Euphoria? bo to mój ostatnio ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczka , musiala sprawic ci wiele radosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że paczuszka Ci się spodobała. Polecam się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka produktów znam, ciekawe czy Ci się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sama inicjatywa. Paczka również zrobiła wywarła na mnie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!