wtorek, 19 marca 2013

Mój pomysł na Wieprzowinę Słodko-Kwaśną Royal Brand!


Mój pomysł na Wieprzowinę Słodko-Kwaśną Royal Brand!

Ostatnio przyprawy Royal Brand są niezastąpione w mojej kuchni, staram się z nimi eksperymentować a moje dania smakują jeszcze lepiej :).
Dziś napiszę o mieszance przypraw "Wieprzowina słodko-kwaśna".



Skład: 
suszony ananas, cebula suszona, grzyby mun, czerwona papryka, marchewka suszona, czosnek suszony, płatki kokosowe, suszone pomidory, suszona skórka cytrynowa.

Moja opinia o składzie:
Mieszanka jest bardzo ciekawa, uważam to połączenie smaków za godne uwagi. 
Jak zmieniłabym proporcje tej mieszanki gdybym miała na to wpływ? 
Skórki cytrynowej byłoby w niej więcej. Wydaje mi się, że wtedy smak kwaśny byłby dużo bardziej wyraźny i nie musielibyśmy dodawać od siebie soku z cytryny. Jeżeli chodzi natomiast o grzyby mun - wolałabym widzieć je w mniejszych kawałeczkach. Jestem również ciekawa jak w tej mieszance sprawdziłoby się suszone jabłko? :)


Sposób przygotowania według Royal Brand:
"Mieszankę Royal Brand wsypać do naczynia z wodą. Wieprzowinę pokroić, obtoczyć w mieszance mąki kukurydzianej z proszkiem do pieczenia. Do patelni dodać olej, obsmażyć mięso na patelni. Wsypać mieszankę "Royal Brand", wymieszać i smażyć. Podlać sokiem z cytryny i sosem sojowym. Podgotować 5-6 minut. Danie gotowe.

Moje uwagi:
Sposób przyrządzenia jest zbyt "okrojony", brakuje w nim takich istotnych informacji jak, np:
- czy na 250 g mięsa mamy użyć całej mieszanki?
- ile wody ma być w naczyniu do którego wsypujemy mieszankę?
- czy mieszankę należy odsączyć przed dodaniem do mięsa?
- ile proszku do pieczenia na ile mąki powinniśmy dodać?
- ile soku z cytryny mamy dodać?
- ile dodać sosu sojowego (może jakaś sugestia czy ma to być sos ciemny czy jasny-który z nich byłby lepszy)? 

Sposób przygotowania według Madamegreen - bez konieczności użycia dodatkowych składników:

Przygotuj (na dwie porcje): 
150 g polędwicy wieprzowej
25 g mieszanki "Wieprzowina Słodko-Kwaśna" Royal Brand.
ok. pół szklanki wody do namoczenia mieszanki.
100 ml wody do podlania mięsa.
Tłuszcz do smażenia (ja użyłam oleju rzepakowego).
Możesz dodać również:
- szczyptę soli
- łyżeczkę przyprawy "Arabiata" Royal Brand


- łyżeczkę soku z cytryny

25 g przyprawy namocz w wodzie. Polędwicę pokrój w kostkę, obsmaż z dwóch stron na rozgrzanej patelni. Do obsmażonej polędwicy dolej 100 ml zimnej wody oraz dodaj przygotowaną wcześniej mieszankę (nie odlewaj z niej wody). Dodatkowo możesz doprawić danie solą, przyprawą "Arabiata" oraz sokiem z cytryny. Wymieszaj i duś pod przykryciem przez 5-6 minut. 
Podawaj z ryżem.

Inne informacje z opakowania:
-Potrzebne dodatkowe składniki: sok z cytryny, sos sojowy, 250 g wieprzowiny.
*Jak widzicie brakuje informacji o tym, że należy zaopatrzyć się również w mąkę kukurydzianą i proszek do pieczenia.
-Przyprawy Royal Brand zawierają wyłącznie składniki naturalne!
-Informacje o producencie oraz numer telefonu do Serwisu Konsumenckiego.


Jak smakowało danie przygotowane na mój sposób?

Coś niesamowitego! Już mi brakuje tego smaku i wiem, że sięgnę po tę mieszankę jeszcze setki razy! Wybaczam wszystkie niedociągnięcia na opakowaniu na rzecz tych cudownych składników! 
Nie da się tego porównać do mieszanek przypraw w których składniki są zmielone i tak naprawdę nie wiemy co dokładnie się w nich znajduje. 
Royal Brand to całkowicie inny wymiar jakości!
Danie moim zdanie wygląda apetycznie i takie właśnie jest :). W dodatku jego przygotowanie jest szybkie i dziecinnie proste. 

Ponieważ oceniam teraz tę mieszankę sugerując się własnym sposobem przyrządzenia, to żeby było sprawiedliwie i rzetelnie następnym razem przeczytacie jak to danie smakowało, gdy przyrządziłam je zgodnie ze sposobem przygotowania umieszczonym na opakowaniu. 
Ja jestem bardzo ciekawa! A Wy? :)



 Dziękuję firmie Royal Brand za możliwość przetestowania tego produktu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!