piątek, 15 marca 2013

Mini konkurs - serdecznie zapraszam!

Mini konkurs - serdecznie zapraszam!

Już jakiś czas nie było na moim blogu żadnej zabawy - trzeba to prędko naprawić!
Dziś Wy będziecie mogły pomóc mi a w zamian ja obdaruję jedną ze zgłoszonych osób upominkiem:

Do zgarnięcia jest Tusz do rzęs Oriflame Beauty Lash Extreme w kolorze czarnym:


Co należy zrobić?
Musisz być publicznym obserwatorem bloga http://madamegreen-testerka.blogspot.com
Musisz w komentarzu pod tym postem napisać swój ulubiony cytat, aforyzm, motto - coś co mnie poruszy lub rozśmieszy i wpadnie w mój gust :)

Aby zwiększyć swoje szanse i sprawić mi sporą przyjemność możesz również:
Skomentować mój komentarz:
Polubić fanpage OriTwójSukces:


Konkurs trwa od 15 marca do 21 marca a wyniki zostaną ogłoszone do 01.04.2013r.

Wzór komentarza:
Obserwuje blog jako: 
Odpowiedź na zadanie konkursowe:
Lubię fanpage OriTwójSukces jako:
Skomentowałam/łem Twój post na FB jako:

Kto wygra konkurs?
Osoba, która poprawnie wykona warunki konkursu oraz najciekawiej według organizatora wypełni zadanie konkursowe.


Regulamin dostępny jest dla wszystkich, a osoby chcące mieć w niego wgląd proszone są o wiadomość na e-mail: madamegreen.testerka@gmail.com

27 komentarzy:

  1. Tym razem dam szansę innym. Miłej zabawy i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje blog jako: Patrycja P
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: "Ja nie jestem wredna! Ja po prostu jestem ze Slytherinu" Tak odpowiadam tym którzy uważają że jestem nie zbyt miła :)
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Patrycja P
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Patrycja P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje blog jako: paradoxa raz
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Lubię być sama nie lubię być samotna
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako:Iwona B
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Iwona B

    To mój ulubiony tusz nie mogło by mnie tu zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje blog jako: setfiretotherain
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: "Miłość jest decyzją, poprzedzoną uczuciami"
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: -
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: -

    OdpowiedzUsuń

  5. Obserwuje blog jako: T.R.
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Zycie jest długie i szare jak papier toaletowy, nic nie warte. Ale nic nie jest warte życia.
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Ameno Roterdam
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Ameno Roterdam

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje blog jako: Karolina Wiatrowska
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Nienawidzę słów 'inni mają gorzej', bo każdy, choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata.
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Karolina Wiatrowska
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Karolina Wiatrowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje blog jako: Beatrice
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Każdy z nas no­si w so­bie piękno. Cała sztu­ka po­lega na tym, by umieć je od­kryć
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Beata D.
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Beata D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje blog jako: madzia
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: cytat - dum spiro spero - czyli - dopóki oddycham nie tracę nadziei
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Magdalena Jezierska
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje blog jako: Melcia eN
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: "Snuj marzenia tak jakbyś miał życ wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć dziś" - cytat Jamesa Deana - szanuję i staram sie korzystać z życia ile się da
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Sabina N
    Skomentowałam Twój post na FB jako: Sabina Nowak

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje blog jako: Aikee
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: natrafiłam ostatnio na świetną ksiązkę Orwella pt "Rok 1984", która mocno mnie poruszyła i nakręciła mózg na myślenie o pewnych rzeczach... jakich?.. hmmm, o wolności... cytując powieść: „Wolność oznacza prawo do twierdzenia, że dwa i dwa to cztery. Z niego wynika reszta.”.
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Bobianna Brzęczy
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Bobianna Brzęczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje blog jako: jola kjhuj
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry."
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Kamila G
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako:Kamila G"Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry."

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje blog jako: Agg
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: "Pieniądze szczęścia nie dają. Do­piero zakupy." - Marilyn Monroe
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Agnieszka Flejszer
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: -

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za zgloszenie :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jaka fajna nagroda do zgarnięcia :-)) !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako: Paulga
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Kiedyś ktoś mnie zapytał: "Co dla ciebie w życiu jest najtrudniejsze?" Odpowiedziałam,że nie wiem. Że chyba nie ma takiej rzeczy. Teraz już umiem odpowiedzieć na to pytanie. Gdy dziś mnie zapytacie, co jest dla mnie najtrudniejsze,odpowiem: "Najtrudniej w życiu patrzeć jest w oczy ukochanej osoby i widzieć pustkę. Zupełne nic. Obojętność, zero tęsknoty. Najtrudniej czuć, że się ją kocha cała sobą i wiedzieć że bez niej nie można żyć, ale ona bez ciebie jest szczęśliwa. Najtrudniej kochać bez wzajemności." Tak. Tak bym odpowiedziała.
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Paulga Stardoll
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Paulga Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje blog jako: Sylwiaaaxd
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:Jedna z tych, która osiągnie coś lub umrze próbując..
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Sylwia Kozikowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje blog jako: Martyna Wolna
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:„Jesteśmy niestałymi, głupimi istotami ze słabą pamięcią i ogromnym darem do samozniszczenia.”
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako:Martyna W.
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako:Martyna W.

    OdpowiedzUsuń


  18. Obserwuje blog jako: Ania Buczek
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:"Żyj tak, żebyś po latach mógł powiedzieć - przynajmniej się nie nudziłem"
    Forrest Gump
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako:Ania Buczek
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako:Ania Buczek

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje blog jako: Akurat
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: "Znów wybucha w nas permanentne siódme niebo/już nie panuję nad zmysłami/moje oczy są oczami wariata, kiedy spotykają się/z twoimi oczami
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Natalia P.
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: -

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje blog jako: puszka
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Jest całe mnóstwo takich tekstów, które uwielbiam i dotyczą różnych sytuacji życiowych, ale jednym z najciekawszych, jakie znam, jest fragment książki Grzędowicza "Popiół i kurz":
    "Nie ma bodaj nic gorszego niż dzwonek przeklętego aparatu w środku nocy. Nigdy nie oznacza niczego dobrego. Nie mam pojęcia dlaczego, ale mieszkańcy tej planety nigdy nie budzą cię telefonem, żeby powiedzieć, że wygrałeś milion dolarów, odziedziczyłeś majątek, przyjmują cię do pracy albo nominują do nagrody. Lekarz nie zadzwoni o trzeciej rano, żeby powiedzieć ci, że jednak jesteś zdrowy. Takie rzeczy mogą poczekać. Natomiast żeby poinformować cię o tym, że ktoś z twoich bliskich nie żyje, zostałeś zrujnowany, deportowali cię do Mongolii, coś spłonęło albo wybuchła zaraza, powiedzą ci natychmiast, będą dobijać się do drzwi, wywloką z wanny, wyciągną z łóżka. Zupełnie jakby nie mogli znieść myśli, że jeszcze przez kilka godzin będziesz żył normalnie i chcą ci zwalić niebo na głowę bez najmniejszej zwłoki. Jedyne, co nie może poczekać do rana, to właśnie te rzeczy, na które nic nie będziesz mógł poradzić."
    Facet, jak mało kto potrafi ujmować w słowa takie zjawiska, które nas otaczają szarą codziennością i nadawać im formę słowami, o których nawet bym nie pomyślała. Genialne w swej prostocie, polecam :)
    Lubię fanpage OriTwójSukces jako: Paula Domoradzka
    Skomentowałam/łem Twój post na FB jako: Paula Domoradzka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!