poniedziałek, 18 marca 2013

Masło do ciała Oliwkowe, Fennel.


Masło do ciała Oliwkowe, Fennel.



Perfekcyjne nawilżenie przez całą dobę

Intensywnie nawilżające i delikatne masło do ciała, które pozostawia skórę miękką i gładką. Kremowe masło o neutralnym zapachu doskonale nawilża i jest prawdziwą ucztą dla skóry normalnej i suchej. Zapewnia wielogodzinne nawilżenie.

Pojemność: 200 g



Skład:
Deionized Water, Sodium Polyacrylate, Glyceril Stearate (and) PEG-100 Stearate, Beeswax, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii, Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Cyclornethicone, Preservative, Fragrance, C.l. 19140, C.l. 15985.

Wyprodukowano w Tajlandii.



Opakowanie:
Odkręcany, wygodny słoiczek wykonany z grubego plastiku. Nieprzezroczysty. Estetyczny, przyjemny dla oczu.
Konsystencja: Kremowa.
Zapach: Delikatny, przyjemny, kremowy, delikatnie oliwkowy, utrzymujący się na skórze.

Działanie:
Oliwkowe masło do ciała od Fennel testowałam moja Mama.
 Z jej relacji wynika, że masełko bardzo sprawnie się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy na skórze. 
Z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że po długotrwałym (produkt jest bardzo wydajny) używaniu tego kosmetyku skóra staje się maksymalnie nawilżona! 
Co więcej jest bardzo przyjemna w dotyku, gładka i miękka. Wygląda zdrowo i jest odżywiona.

Zdarzyło mi się podkraść trochę masełka, gdy moje dłonie były mocno przesuszone - oliwkowe cudo od Fennel przyniosło natychmiastową ulgę!

Trochę z zazdrością patrząc na efekty u mojej Mamy będę musiała pomyśleć z czasem o sprawieniu sobie takiego masełka! Mam nadzieję, że moja skóra po nim stanie się również tak bardzo nawilżona :)!


Serdecznie dziękuję firmie Fennel za możliwość przetestowania tego świetnego kosmetyku!


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Fennel - dobre efekty i zniewalające zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pięknie pachnieć! A jeszcze jak nawilża w dobrym stopniu to już w ogóle ideał:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy go i serdecznie polecamy!! U nas też jest jego recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie je :) chociaż zapach mi sie juz znudził!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba było dawać ją mamie? ;p super, że działa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!