poniedziałek, 11 marca 2013

Epionce - Milky Lotion Cleanser


Epionce - Milky Lotion Cleanser

Jakiś czas temu zapukał do moich drzwi Pan Kurier, który wręczył mi niewielką przesyłkę od Firmy Epionce. Kosmetyk jaki sobie wybrałam to Milky Lotion Cleanser w wersji podróżnej (15ml). Linię Epionce mam przyjemność poznać dzięki współpracy z Agencją Get In Touch.




Milky Lotion Cleanser MLC delikatne mleczko oczyszczające.
Polecane do skóry suchej/wrażliwej, skutecznie oczyszcza skórę z brudu, tłuszczu i makijażu. Wyciągi roślinne pomagają koić i odżywiać skórę, bez niepotrzebnego wysuszania lub podrażnienia. Idealne po zabiegach.
Korzyści:
-działa na drodze rozpuszczania i oddzielania od powierzchni skóry zabrudzeń.
-preparat zmywalny, może być nałożony na suchą lub wilgotną skórę, idealny do oczyszczania po zabiegach.
-pomaga zapobiegać wystąpieniu sytuacji mogących prowadzić do rozwoju czynników zapalnych.
-nie powoduje przerwania bariery skórnej w przeciwieństwie do tradycyjnych mydeł.
Cena 129zł /170ml
Kosmetyki dostępne w e-sklep www.dermstore.pl




Co odróżnia produkty oczyszczające Epionce od innych? W przeciwieństwie do tradycyjnych mydeł w kostce lub silnie działających preparatów oczyszczających, produkty oczyszczające Epionce usuwają zabrudzenia, tłuszcz, makijaż i martwe komórki skóry bez naruszania naturalnej bariery ochronnej skóry. Ponieważ produkty oczyszczające Epionce nie naruszają bariery skóry są one idealnym rozwiązaniem dla wrażliwej lub zmienionej chorobowo skóry. Przy ich opracowywaniu zastosowano delikatnie działające substancje powierzchniowo czynne, a w ich składzie nie ma siarczanów, dzięki czemu właściwie przygotowują one skórę do zastosowania innych dodatkowych produktów. Główne substancje aktywne:

 Łagodna pianka oczyszczająca:
- prawoślaz lekarski
- daktyle
- kora wierzby. 
Lityczny żel oczyszczający: 
- prawoślaz lekarski
- daktyle
- kora wierzby
- mentol
Mleczko oczyszczające:
- jabłko
- daktyle

 Ich receptury opracowano w sposób zapewniający synergistyczne działanie razem z pozostałymi produktami Epionce oraz wzmocnienie płynących z nich korzyści.

,,Preparat można nanosić na suchą lub zwilżoną skórę, a następnie usuwać za pomocą chusteczki lub zmywać wodą, co sprawia, że jest idealny do oczyszczania po zabiegu. Sprawia, że skóra jest aksamitna i nawilżona. Doskonały do suchej lub bardzo wrażliwej skóry. Idealny do usuwania makijażu oczu."



Skład: 
Water, C12-15 Alkyl Benzoate, Petrolatum, Butylene Glycol, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Cetearyl Glucoside, Ethylhexlglycerin, Hexylene Glycol, Hydroxyethyl-cellulose, Phenoxyethanol, Phoenix Dactylifera (Date) Fruit Extract, Zinc Pyrithione.
Patent Pending. All Rights Reserved.


Mleczko oczyszczające jest białego koloru, ma lekką konsystencję i delikatny-przyjemny zapach. Opakowanie oryginalnej wielkości wyposażone jest w pompkę, co bardzo lubię we wszystkich kosmetykach, ja natomiast posiadałam wersję podróżną w małej tubce, dlatego nie będę oceniała funkcjonalności opakowania.

Moja twarz jest bardzo wrażliwa i podatna na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Ciężko jest mi doprowadzić ją do właściwego stanu po domowych zabiegach takich jaki peelingi mechaniczne i enzymatyczne oraz wszelkiego rodzaju maseczki. Skóra zawsze przez długi czas jest zaczerwieniona a naczynka bardziej widoczne, nawet po zastosowaniu kremu nawilżające i uspokajającego cerę, na poprawę muszę czekać dosyć długo. 

Z racji, że miałam do dyspozycji jedynie 15 ml tego produktu zdecydowałam się testować to mleczko jedynie po zabiegach a nie do codziennej pielęgnacji. Okazało się, że Milk Lotion Cleanser to kosmetyk stworzony dla mnie! Żałuję jedynie, że obecnie nie mogę sobie na niego pozwolić.

Pierwsza próba:
Oczyszczenie twarzy po wykonaniu peelingu enzymatycznego.
Mleczko Epionce doskonale poradziło sobie z usunięciem resztek peelingu.
Skóra nie była podrażniona ani zaczerwieniona!
Nie było konieczności nakładania na twarz kremu nawilżającego.
Skóra po peelingu była jeszcze bardziej miękka i gładka niż zwykle.

Druga próba:
Oczyszczenie twarzy po wykonaniu maseczki silnie oczyszczającej.
Po zerwaniu maseczki peel of moja skóra była okropnie zaczerwieniona, zwykle wklepywałam w nią krem nawilżający i po ok. godzinie podrażnienia znikały. 
Tym razem po zerwaniu maseczki użyłam mleczka Epionce, które usunęło resztki maseczki oraz ku mojemu zaskoczeniu natychmiastowo uspokoiło moją skórę!

Kolejne próby:
Mleczko Epionce sprawdziło się również przy maseczkach zmywalnych oraz peelingach mechanicznych, za każdym razem świetnie oczyszczało moją skórę oraz "uspokajało ją" likwidując lub zapobiegając zaczerwienieniom. Dzięki Milk Lotion Cleanser nie musiałam czekać aby wyjść z domu jak to zwykle bywało, a na drobne zabiegi mogłam sobie pozwolić nawet rano, gdyż nie musiała rezerwować na nie zbyt wiele czasu :).


Bardzo dziękuję firmie Epionce oraz Agencji Get In Touch za możliwość przetestowania Milky Lotion Cleanser.




2 komentarze:

  1. z chęcią zajrzę na tę stronę www.dermstore.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, więc muszę to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!