sobota, 23 marca 2013

BingoSpa. Szampon borowinowy i 7 ziół - zabójca tłustych włosów.


BingoSpa. Szampon borowinowy i 7 ziół - zabójca tłustych włosów.



Jako jedna z wielu blogerek otrzymałam do testów produkty BingoSpa w ramach współpracy kwartalnej.

Dziś opiszę Wam kolejny z nich.




Opis produktu ze strony bingosklep.com:
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
-z rozmarynu,
-szałwii,
-nasturcji,
-łopianu,
-cytryny,
-sosny,
-rukwi,
które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:
-włosy oczyszczone i lekkie od nasady po końce,
-włosy pełne blasku i naturalnej świeżości,
-włosy mocne i puszyste.

Cena: 300 ml / 10 zł

Skład i sposób użycia:


Szampon borowinowy i 7 ziół od BingoSpa jest zamknięty w równie nieporęcznej butelce co jedwabne mleczko pod prysznic (o czym pisałam tutaj). Nie będę po raz drugi omawiała tego problemu. W tym przypadku jest to również jedyny minus produktu.

Muszę przyznać, że działanie tego szamponu mocno mnie zaskoczyło! Mimo, iż już od dosyć dawna nie sięgałam po szampony do włosów zawierające SLS to zdecydowałam się na przetestowanie produktów do włosów od BingoSpa.  

Szampon o którym mowa ma delikatny, ziołowy zapach - nie drażniący, nie na tyle intensywny aby stać się nieprzyjemnym.

Bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny i wygodny w użyciu.
Szampon borowinowy i 7 ziół bardzo dobrze oczyszcza.

Czym najbardziej ten produkt podbił moje serce? 
Moje włosy są bardzo mocno przetłuszczające się, muszę je myć codziennie, czasem zdarza się również, że po szampon sięgam w ciągu dnia dwa razy. Jest to naprawdę uciążliwe i wydaje mi się, że niezbyt dobre dla kondycji włosów. 
Stosowałam już wiele szamponów, które miały mi w tym pomóc, niestety żaden z nich nie dał sobie rady z moimi tłustymi włosami. Jestem naprawdę miło zaskoczona. Cieszę się, że ten produkt trafił w moje ręce mimo wcześniejszych obaw. 

Po umyciu włosów tym szamponem pozostają one świeże przed 2-3 dni co w moim przypadku jest ogromnym sukcesem!
Serdecznie polecam go osobom, które mają podobny problem jak ja!

Już w tym momencie szampon borowinowy i 7 ziół staje się dla mnie wielkim hitem, ale to jeszcze nie koniec jego zalet.
Po umyciu włosy są puszyste i miękkie. W dodatku błyszczą i wyglądają na zdrowsze. Co prawda bez użycia odżywki troszkę się plączą, ale po popsikaniu ich preparatem ułatwiającym rozczesywanie problem znika. 

Dla mnie szampon borowinowy i 7 ziół od BingoSpa jest ogromnym hitem!



Jak u Was sprawdził się szampon borowinowy i 7 ziół?
Macie problem z przetłuszczającymi się włosami?


5 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tym szamponem! Moje włosy też się szybko przetłuszczają i do tej pory nie znalazłam skutecznego szamponu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę go zakupić bo mnie zainteresowałaś nim!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i ja.
    Dobrze oczyszcza, niestety strasznie plącze moje krótkie włosy.
    Ale i tak lubię go stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ostatnio się plączą włosy po jednym szamponie... boję się że ten też mógłby tak podziałać na mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!