sobota, 23 lutego 2013

Przegląd nowego katalogu Oriflame 4/2013 Część pierwsza - pielęgnacja.


Przegląd nowego katalogu Oriflame 4/2013
Część pierwsza - pielęgnacja ciała i twarzy.

Z racji, że od niedawna jestem konsultantką Oriflame a ich kosmetyki coraz bardziej podbijają moje serce chciałabym Wam pokazać nowy katalog :). Uważam, że jest w nim kilka pozycji naprawdę wartych uwagi.
Okładka zachowana jest w sportowym stylu a w środku kilka propozycji polecanych przez Panią Caroline Wozniacki.


Świetną promocję znajdziemy jak zwykle już na samym początku katalogu, tym razem żel antycellulitowy Perfect Body o wartości 65 zł możemy mieć za 29,90, wystarczy, że zrobimy zakupy za min. 69 zł z obecnej oferty katalogowej. Chociaż nie bardzo wieżę w cudowne działanie takich kosmetyków to uważam, że może  to być spore ułatwienie dla osób walczących z cellulitem - jak wiemy pozbycie się tego "nieprzyjaciela" wymaga o nas sporego wysiłku - odpowiedniej diety, ćwiczeń, natrysków, używania kosmetyków oraz masażu. Dzięki temu żelowi dwa ostatnie punkty możemy spełniać za jednym zamachem!


W obecnym katalogu cała linia Perfect Body została przeceniona. Z wiadomości jakie posiadam ze sporą aprobatą kobiet spotkało się serum do biustu i dekoltu o którym słyszałam wiele pozytywnych opinii,z 65 zł zostało przecenione na 36,90 zł.


Kolejna promocja to moim zdaniem świetny pomysł na prezent dla naszych Mam z okazji Dnia Kobiet.
Przy zakupie nowego kremu Time Reversing Intense na dzień lub na noc otrzymamy krem pod oczy gratis.




Na następnych stronach w promocji jest również seria Ecollagen [3D+], Bio Clinic. Mnie jednak bardziej zainteresowała oferta z kosmetykami dotleniającymi Optimals Oxygen Boost, Swedish SPA oraz Milk i Honey Glod.






Na promocji znajdziemy również kremy pod prysznic, kremy do rąk, krem do ciała i mgiełkę oraz pięknie, owocowo pachnące mydełka!



Szczególnie zainteresowała mnie oferta kosmetyków z linii Silk Beauty w której znajdziemy kosmetyki dzięki którym będziemy mogły cieszyć się jedwabistą gładkością skóry


oraz kojącą miękkością.


Może Was również zainteresują kosmetyki z linii Pure skin? Kupując żel do mycia oraz tonik w tym katalogu zaoszczędzamy ponad 45 %.


W korzystnej promocji znajdziemy również trzy moim zdaniem zachęcająco wyglądające maseczki do twarzy, każda za 9,90 zł.


Oprócz pozycji, które zaprezentowałam w nowym katalogu Oriflame znajdziecie również wiele innych kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy!

Jeżeli podobają się Wam tego typu posty chętnie zrobię kolejne, np. o zapachach lub kolorówce z katalogu 4! :)

Wpadło Wam coś w oko?

4 komentarze:

  1. Byłam kiedyś konsultantką oriflame,ale widzę,że wiele się nie zmieniło,bo większość produktów znam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez byłam konsultantką kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja. Ja nie mam aktualnie dostępu do konsultantki z Oriflame więc chętnie poczytam więcej takich postów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!