poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowe testowanie - Epionce Milky Lotion Cleanser


Nowe testowanie - Epionce Milky Lotion Cleanser

Kilka dni temu zapukał do moich drzwi Pan Kurier, który wręczył mi niewielką przesyłkę od Firmy Epionce. Kosmetyk jaki sobie wybrałam to Milky Lotion Cleanser w wersji podróżnej (15ml). Linię Epionce mam przyjemność poznać dzięki współpracy z Agencją Get In Touch.


O produkcie:

Milky Lotion Cleanser MLC delikatne mleczko oczyszczające.
Polecane do skóry suchej/wrażliwej, skutecznie oczyszcza skórę z brudu, tłuszczu i makijażu. Wyciągi roślinne pomagają koić i odżywiać skórę, bez niepotrzebnego wysuszania lub podrażnienia. Idealne po zabiegach.

Korzyści:
-działa na drodze rozpuszczania i oddzielania od powierzchni skóry zabrudzeń.
-preparat zmywalny, może być nałożony na suchą lub wilgotną skórę, idealny do oczyszczania po zabiegach.
-pomaga zapobiegać wystąpieniu sytuacji mogących prowadzić do rozwoju czynników zapalnych.
-nie powoduje przerwania bariery skórnej w przeciwieństwie do tradycyjnych mydeł.

Cena 129zł /170ml
Kosmetyki dostępne w e-sklep www.dermstore.pl


O Epionce:


Firma Episciences, Inc została założona w 2002 roku i mieści się w Boise, w stanie Idaho, w USA. Skuteczność i bezpieczeństwo linii Epionce zostało udowodnione w przeprowadzonych ponad 15 niezależnych badaniach klinicznych. Produkty linii Epionce pomagają hamować i zapobiegać procesom starzenia się skóry, jak również wspomagają terapie niektórych chorób skóry.

Epionce jest kompleksową i innowacyjną linia wellness do pielęgnacji skóry poprawiającą jej wygląd i zdrowie poprzez wpływ
na własne systemy ochronne i naprawcze skóry.
Siła Działania

Epionce wzmacnia własne mechanizmy naprawcze skóry przyczyniając się do poprawy funkcji skóry poprzez zahamowanie przewlekłego stanu zapalnego i odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry co pozwala cieszyć się piękną i zdrową skórą.
Udowodnione rezultaty

Skuteczność Epionce udowodniono w podwójnie ślepych badaniach klinicznych przeprowadzonych przez niezależne uznane ośrodki badawcze. Oparta na badaniach naukowych, linia produktów Epionce przeznaczona jest dla dermatologów, chirurgów plastyków , profesjonalistów z zakresu pielęgnacji skóry oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani poprawą ogólnej kondycji skóry i jakości życia.


Swoje testy już zaczęłam i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem wydajności tego kosmetyku, już niedługo będziecie mogli zapoznać się z moją opinią na jego temat.

Znacie kosmetyki Epionce? 


7 komentarzy:

  1. Niestety nigdy nie słyszałam o produktach tej firmy tym bardziej jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy..nie mniej jednak, miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję , miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. :) Miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie znam tej firmy więc czekam na recenzję :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze nigdy o tym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!