czwartek, 14 lutego 2013

Krewetki po mojemu! Opinia o przyprawie Royal Brand.


Obiad z krewetkami po mojemu!

Co potrzebujemy?
Składniki na jedną porcję:
- pół woreczka brązowego ryżu,
-1 jajko
- sok z połowy średniej cytryny
- 6 krewetek tygrysich (ja użyłam mrożonych Black Tiger)
- szczypta pieprzu cytrynowego
- przyprawę "Grill o smaku piwa" Royal Brand



Krewetki rozmrażamy gotując je na parze przez ok. 2 minuty - ja nie posiadam do tego celu specjalnego naczynia, używam zwykłego garnka do którego nalewam wodę a na górę kładę durszlak w którym umieszczam zamrożone krewetki.

Rozmrożone krewetki przekładam do miseczki, skraplam sokiem z cytryny, dodaję szczyptę pieprzu cytrynowego i czubatą łyżeczkę przyprawy "Grill o smaku piwa" Royal Brand. Miseczkę okrywam folią spożywczą i wkładam do lodówki na ok. godzinę ( 30 min.-2 godz. w zależności od tego ile mam czasu na przygotowanie dania).

Ok. 20 minut przed wyciągnięciem z lodówki krewetek biorę się za gotowanie ryżu. 
Przygotowuję jajko "w  koszulce".
Krewetki smażę na niewielkiej ilości oleju z obu stron po ok. 2 minuty. 

Na talerz nakładam pół woreczka ugotowanego ryżu, w środku robię wgłębienie do którego wkładam przygotowane jajko. Układam usmażone krewetki i przekuwam jajko tak aby łatwiej można było dostać się do żółtka.

Smacznego! 

Przyprawa "Grill o smaku piwa" Royal Brand

Skład: słód karmelowy, kolendra, gorczyca, kmin, kozieradka, goździk, pieprz, cynamon, anyż, imbir, czosnek, kminek, aromat piwa.

Jak widać za oknem pogody na grilla nie mamy, ale czemu nie mielibyśmy eksperymentować z tego typu przyprawami w naszej kuchni?

Ja najpierw przyprawy "Grill o smaku piwa" użyłam do przygotowania udek z kurczaka, smakowały bardzo dobrze, ale chciałam sprawdzić jak spisze się ona w trochę innym zadaniu. Lubię łączyć smak piwa z krewetkami stąd mój pomysł na takie wykorzystanie tej aromatycznej przyprawy :)!

Mimo iż smak piwa nie był w tym daniu mocno wyczuwalny to zyskało ono ciekawy, oryginalny charakter, całkiem inny niż zwykle.


Przyprawa "Grill o smaku piwa" Royal Brand według mnie sprawdziła się świetnie, jestem z niej bardzo zadowolona i chętnie poznałabym inne propozycje tej firmy. Mieszanka jest mocno aromatyczna, ma przyjemny zapach, intensywny i świeży co świadczy o wysokiej jakości przypraw użytych do jej skomponowania.


Dzięki tej mieszance przypraw zyskujemy ciekawy smak dania oraz rozwijamy swoją wyobraźnię szukając dla niej oryginalnego zastosowania :).

Co dla wielu osób może być bardzo istotną informacją - "Grill o smaku piwa" nie zawiera Glutaminianu Sodu, który występuje w większości takich mieszanek przypraw.






2 komentarze:

  1. jedno wielkie MNIAM! :-))) wygląda bardzo apetycznie :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!