sobota, 9 lutego 2013

Ginger - charakterystyczny smak dla delikatnego podniebienia.


Ginger - charakterystyczny smak dla delikatnego podniebienia.

Nie jestem fanką mocnych napojów alkoholowych ale lubię niepowtarzalny, ciekawy smak. Bardzo ucieszyłam się  z możliwości przetestowania Ginger, Mojito Soda, Lemon Soda Zero oraz Pelmo Soda od Drink-Aperitif



Opis produktu ze strony www.drink-aperitif.pl:

Ginger – włoski bezalkoholowy napój gazowany o charakterystycznym i niepowtarzalnym smaku.
Delikatny bukiet owoców cytrusowych zatopiony w mocnej i zdecydowanej nucie, doprawionej szczyptą imbiru.
Całość zamknięta w bardzo eleganckiej szklanej buteleczce.
Przeznaczony do przygotowywania drinków alkoholowych i bezalkoholowych, dodawany do wina prosecco i frizzante, ewentualnie stołowego białego i różowego.
Dla smakoszy włoskich aperitifów podawany również samodzielnie z kostkami lodu, odrobiną świeżego soku z cytrusów i plasterkiem pomarańczy.





Starałam się przetestować Ginger na wiele sposobów, korzystając z otrzymanych przepisów a także komponując samodzielne zestawienia smaków - w wersji z alkoholem jak i bez niego. W odróżnieniu  od Bitter Rosso, Ginger jest trochę mnie cierpki. Sam Aperitif jest orzeźwiającym, ciekawym połączeniem. Dzięki niemu zapach i smak alkoholu (nawet tego mocniejszego) staje się łagodniejszy, delikatniejszy. Uważam, że jest świetną propozycją na przyjęcia rodzinne, służbowe oraz w gronie przyjaciół. Skutecznie poprawia pracę żołądka dzięki czemu po posiłku czujemy się lżej.


Mojito-Soda, Pelmo Soda i Lemon Soda Zero.

Opis produktów ze strony www.drink-aperitif.pl


Lemon Soda Zero
Włoski napój bezalkoholowy o smaku świeżej cytryny. Delikatnie gazowany. Bez dodatku cukru. Bez sztucznych barwników. Bez konserwantów. Idealny dla osób dbających o linię lub odchudzających się.


Pelmo Soda
Włoski, delikatnie gazowany napój bezalkoholowy o smaku soczystego grejpfruta. Bez konserwantów i sztucznych barwników. Zawiera naturalny miąższ owocowy.


Mojito-Soda
Włoski, delikatnie gazowany napój o smaku Mojito. Bez konserwantów i sztucznych barwników. Zawiera naturalny miąższ owocowy.



Wszystkie te kolorowe puszki chowają w sobie bardzo dobre, orzeźwiające napoje. Moim numer jeden stało się Mojito-Soda o cudownym, prawdziwym smaku limonki i mięty, który nie odbiega w niczym od przygotowanego w domu. Dwa pozostałe napoje są równie smaczne. Pelmo Soda to gazowana woda z dodatkiem świeżego soku z Grapefruita. Lemon Soda Zero jest dosyć mocno kwaśna, ale przyjemna.
Wszystkie te napoje smakują wybornie jako samodzielny napój, ale również można je łączyć z różnymi składnikami. 



Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji próbować tych napojów to serdecznie zapraszam na zakupy do sklepu:




1 komentarz:

  1. Trafiłem na tę stronę przez Google, nie powiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!