poniedziałek, 4 lutego 2013

Babka domowa - Majonezy Kętrzyńskie


Babka domowa - Majonezy Kętrzyńskie

Opis produktu ze strony majonezy-ketrzyn.pl:
Babka domowa jest wyjątkowo łatwa w przygotowaniu. Po upieczeniu ciasto ma finezyjną i puszystą strukturę. Jej tradycyjny domowy smak i wygląd można łatwo zmieniać dodając np. kakao, co sprawi, że powstanie nam zupełnie nowa pyszna babeczka marmurkowa.




Babki dostałam do testów od firmy Majonezy Kętrzyńskie za pośrednictwem Pani Moniki z Agencji credopr.pl. O wersji cytrynowej możecie poczytać w poprzednim poście a dziś pragnę Wam pokazać co takiego udało mi się wyczarować z babki domowej :).

Przepis jak i poprzednio jest bardzo łatwy, do gotowej mieszanki nie musimy dodawać wielu składników co jeszcze bardziej wpływa na jej gotowość w nagłych sytuacjach. Uważam, że oba wypieki są doskonałe nie tylko jako wyjście awaryjne, ale również pyszne do codziennej kawy w rodzinnym towarzystwie :).
Zachęcam do eksperymentowania, kombinowania z dodatkami oraz kształtem. Tym razem babkę upiekłam w podłużnej blasze. Oprócz standardowych składników: 2 jajka, 7 łyżek oleju i pół szklanki wody dodałam również do części ciasta trochę kakao :). W tym wypadku również wielbicielom mocno słodkich deserów polecam dodać troszkę cukru, zwłaszcza, gdy decydujecie się na taką dwukolorową wersję.


Babka jak na mój gust wyszła pyszna! Pulchniutka, równo upieczona (mimo wysłużonego piekarnika, który posiadam). Smakowała prawie wszystkim, tylko jedna marudna narzekała, że za mało słodka :).
Jestem ciekawa jak spisują się dwie pozostałe babki: makowa i piaskowa. Jak trafię na nie w sklepie to na pewno kupię i podzielę się z Wami opinią o nich.



1 komentarz:

  1. Bardzo fajny produkt muszę sobie taki prawić na nagłe sytuacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!