środa, 16 stycznia 2013

Testuję kosmetyki Eveline + przesyłka w ramach współpracy z firmą Fennel


Testuję kosmetyki Eveline!

Jakiś czas temu dostałam wiadomość, że zostałam wybrana do testów na portalu urodaizdrowie.pl.
Ucieszyłam się ogromnie, gdyż wszystkie z oferowanych kosmetyków mnie zaciekawiły. Dziś dotarła do mnie paczuszka i trochę się zdziwiłam, że zamiast obiecanego serum do biustu na które bardzo liczyłam zobaczyłam wyszczuplający krem do ciała przeciw rozstępom. W sumie to też teraz dla mnie przydatny produkt, więc nie ma co marudzić. Zobaczcie tylko co za cudowności otrzymałam:


Przesyłka w ramach współpracy z firmą Fennel!

W poniedziałek natomiast Pan listonosz przyniósł mi przesyłkę pochodzącą od firmy Fennel. Jej zawartość była dla mnie niespodzianką, ale mimo tego jestem bardzo zadowolona!


Do testów otrzymałam jogurt do ciała o zapachu czekoladowych ciasteczek i masło do ciała z oliwą z oliwek. Oba kosmetyki pachną cudownie!

Jeszcze raz zapraszam do konkursu na moim blogu oraz do zaglądania w zakładkę "wymienię/oddam" którą dziś zaktualizowałam :)!

32 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy ;)
    Życzę miłego testowania i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oojaaa ile dobroci Ci przysłali :D
    gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to samo :) też zamiast serum do biustu coś na rozstępy ale to nic :) też się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fennel pewnie pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę kosmetyków z Eveline! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow ile cudowności;) Gratuluje i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cuda tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ani tu ani tu nie chcą :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O gratuluję! Super paczuszki! Szkoda, że mi się nie udało dostać do testów Eveline. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super - gratuluję!
    Co prawda Eveline jakoś średnio mnie przekonuje ( chociaż do ciała używam) to fennel jak najbardziej bym chętnie poznała

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na konkurs http://klaudi13m.bloog.pl/id,332951994,title,konkurs,index.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeżu, ciasteczkowy jogurt do ciała? Będziesz nieziemsko pachnieć :) Ależ to musi smakowicie podbijać zmysły... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,

    Bardzo ładnie tu u Ciebie, dodajemy do obserwowanych i będzie nam bardzo miło, jeśli i Ty nas zaobserwujesz;):)

    Pozdrowienia!
    G&M

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Czekam na recenzje:)+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio Fennel stał się jednym z moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy z eveline!
    super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy! Zostałaś otagowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eveline ma najlepsze balsamy z serii tzw"wyszczuplających" wiadomo, że żaden kosmetyk nie zrobi cudu i nas nie odchudzi ale kosmetyki eveline widocznie poprawiają wygląd skóry i sprawiają, że jest ona jędrniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. No naprawdę świetne kosmetyki masz :) testuj, testuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współpraca, Produkty Fennel przepięknie pachną. Również z nimi współpracuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie w którym do wygrania jest bransoletka. Więcej szczegółów: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/01/konkurs.html Pozdrawiam, Katarzyna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!