piątek, 25 stycznia 2013

Ogłoszenie wyników konkursu

Ogłoszenie wyników konkursu!

Chciałabym Wam jeszcze raz bardzo bardzo podziękować za to, że jesteście ze mną! Komentujecie, dołączacie do grona obserwatorów i odwiedzacie mojego bloga. Mam nadzieję, że posty które umieszczam są dla Was chociaż w jakimś stopniu przydatne i ciekawe. 

W konkursie wzięło udział 70 osób co jest dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem :).

Wiem, że większość z Was czeka niecierpliwie na wyniki więc nie będę się za mocno rozpisywała!

Nagrodę nr 1 wygrywa 
anulka8989
"Czas leczy nasze rany, ale zmarszczki są bardziej uparte."
Nagrodę nr 2 wygrywa
frania.f
"Uśmiech losu można dostrzec nawet w tych najciemniejszych chwilach... Trzeba tylko pamiętać, aby zapalić światło..."

Obu Paniom serdecznie gratuluję a Wam wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Obserwujcie mojego bloga uważnie, gdyż już powoli zaczynam myśleć o kolejnej zabawie z nagrodami dla Was!

10 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!