sobota, 26 stycznia 2013

Matujący krem BB 8 w 1. Eveline Cosmetics



 Matujący krem BB 8 w 1. Eveline Cosmetics

Zestaw kosmetyków firmy Eveline w którym znalazł się ten krem BB otrzymałam do testów dzięki uprzejmości portalu urodaizdrowie.pl.

Ostatnio kremy BB są dosyć popularne, ja jednak nie mam z nimi bardzo dużego doświadczenia. Postaram się jak najdokładniej opisać i ocenić ten produkt.

























Co kryje się za stwierdzeniem "8 w 1"? 
Według producenta krem BB Eveline ma za zadanie:
- długotrwale i skutecznie zmatowić cerę 
- zmniejszyć widoczność porów

- wyrównać koloryt cery 

- pokryć zaczerwienienia i niedoskonałości 
- intensywnie nawilżyć 24h
- wygładzić i rozświetlić
- redukować oznaki zmęczenia 
- chronić przed UVA/UVB (SPF 15)


Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Bis-PEG/PPG-14/14Cyclopentasiloxane, Isodecyl Neopentanoate, Propylene Glycol, Stearyl Dimethicone, Talc, Pullulan, Polyglyceryl-4 Isostearate. Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Besswax, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Hydrogenated Castor Oil, HyaluronicAcid, Polymethylsilsesquioxane, Collagen Amino Acids, Dimethicone, Parfum, DMDM Hydantoin, Hydrolyzed Silk, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Butylphenyl, Methylpropional, Benzyl Salicylate, alpha-Isomethyl lonone, Linalool, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Citronellol; May Contain: Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499. 

 






 Krem BB bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, nie tworzy brzydkich plam. Konsystencja jest lekka. Posiadam odcień do cery jasnej, jest on lekko pomarańczowy, ale doskonale współgra z moją cerą. Zadziwia mnie jego działanie, gdyż po nałożeniu skóra w strefie "T" faktycznie się nie błyszczy i jest zmatowiona przez cały dzień natomiast policzki zdają się być rozświetlone i bardziej promienne co bardzo mi się podoba. Lekko kryje drobne niedoskonałości i zaczerwienia. Widocznie poprawia koloryt skóry. Nie podrażnił, nie wysuszył mojej skóry. Używałam go solo oraz jako bazę pod podkład i w obu przypadkach sprawdził się świetnie. Jeżeli nałożymy go pod makijaż nie ma już potrzeby stosowania mocno kryjącego podkładu. Zauważyłam również, że makijaż trzyma się dłużej. Mimo, że skład jakoś do mnie nie przemawia czuję, że chętnie wrócę do niego latem - będzie wtedy świetną, lżejszą alternatywą dla podkładu. Efekty możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej. 

Przed:                                                                                               Po:


Poniżej dodaję zdjęcie, które może Wam przybliżyć odcień tego BB kremu, gdyż porównałam go do kosmetyków innych firm, niestety nie mam możliwości porównać go z kremem BB 6w1 Eveline, ale mam nadzieję, że moje zestawienie chociaż troszkę Wam to rozjaśni.
Dodam jeszcze, że najbardziej odpowiadający mi odcień to ten pierwszy na dole a mimo to krem BB od Eveline świetnie współgra z moją buzią :).


Bardzo dziękuję firmie Evelinie oraz portalowi urodaizdrowie.pl za udostępnienie mi do testów tego produktu.

Znacie kremy BB Eveline? Co o nich sądzicie?

14 komentarzy:

  1. nie miałąm ale chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę go bardziej poużywać, aby coś o nim napisać, na razie używałam tydzień i nie mam jeszcze zdania wyrobionego..

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale ten prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt ja miałam fluid od ingrid chętnie wypróbuję ten krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie lubię tego typu lekko kryjące podkłady, kremy tonujące, bo zależy mi na delikatnym wyrównaniu kolorytu cery, ładnie wygląda na twojej skórze, chyba i ja wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na BB cream to ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zdecydowanie za ciemny kolor kremu. Niby moze sie troche dopasowac do cery,ale i tak pozniej na pewno lekko sciemnieje i bedzie pomaranczowa macha na twarzy :( ALe dziekuje Ci za tak dokladne swatche! Bardzo lubie takie grupowe porownanie kilku produktow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroda i zdrowie samo wybiera osoby do testów czy trzeba sie zgłaszać czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba mieć założone konto i wyrazić chęć udziału w testach pod odpowiednim postem ogłaszającym nabór testerek. Osoby do testów wybiera albo portal uroda i zdrowie, albo jak w tym przypadku sam producent (lub osoba z agencji PR danej firmy) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To dla Ciebie też buziak :* Co do Dermacolu - za 20 zł warto kupić, jest naprawdę wielofunkcyjny, można go połączyć z kremem, z innym podkładem, albo stosować jako korektor. A wydajność jest ogromna, myślę, że to inwestycja na conajmniej rok!

    A co do BB kremu Eveline, odcień jest rzeczywiście ciemny, ale ładnie wtapia się w skórę. Plus za rozświetlenie policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety lakier China jest już niedostępny. Przepraszam, że nie został skreślony z listy

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajnie wygląda ten krem BB :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja planuję kupić BB z Garniera do cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!