poniedziałek, 28 stycznia 2013

Joanna - szampon koloryzujący Multi Sofr color - 24.Głęboki burgund + Mała prośba/pytanie do Was :)


Joanna - szampon koloryzujący Multi Sofr color - 24.Głęboki burgund

Opis produktu: 

Receptura Multi Soft Color nie zawiera amoniaku, przez co jest łagodniejsza dla włosów. Nowoczesne składniki nadają włosom naturalne, świetliste i głębokie kolory. Szampon posiada delikatną kremową konsystencję, która ułatwia nakładanie produktu i nie spływa z włosów. Dzięki temu dociera do każdego pasma i pozwala na niezawodne i dyskretne pokrycie pierwszych oznak siwizny.Jeśli chcesz sprawdzić, w jakim kolorze Ci do twarzy – zajrzyj na stronę z naszym Programem doboru fryzur!



Już jakiś czas temu zrezygnowałam z trwałej koloryzacji włosów. Czarna czupryna powróciła do swojego naturalnego wyglądu. Niestety moje włosy nie są w jednolitym kolorze co przestało mi się podobać. Jaśniejsze pasemka widoczne są u mnie przez cały rok... Znudzona obecnym kolorem z radością wybrałam szampon koloryzujący na wymiance u jednej z urodowych Blogerek. Według producenta kolor utrzymuje się do 24 umyć co wydało mi się być świetnym rozwiązaniem. Od mojej koloryzacji minęły dwa tygodnie, włosy myję niestety codziennie a wciąż cieszę się nowym kolorem :).


Przygotowania do koloryzacji są bardzo proste, wszystko przebiega tak jak w przypadku farb do włosów. Co bardzo mnie cieszy szampon w przeciwieństwie do większości farb nie ma tak nieprzyjemnego zapachu :).
Mieszankę trzymałam na włosach przez 35 minut, nie wywołała ona żadnego uczulenia ani nie wysuszyła skóry mojej głowy. Efekt widać gołym okiem poniżej. Według mnie zmiana bardzo korzystna - kolor jest ciekawy i nie widać jaśniejszych pasm. 
Po wyschnięciu moje włosy były bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i błyszczące. Wydaje mi się również, że optycznie zyskały na objętości.
Polecam ten produkt osobom, które nie chcą zdecydować się na trwałą koloryzację a szampony do kilku myć nie cieszą efektem przez wystarczającą ilość czasu.

A jak Wam podoba się taka zmiana?:)



























Mała prośba/pytanie do Was: 

Chciałabym Was bardzo poprosić o pomoc. Obecnie planuję zakup pędzli Ecotools jednak chciałabym również wypróbować jakieś pędzelki z włosia naturalnego. Czy któraś z Was miała do czynienia z tanimi zestawami z allegro? Mam tu na myśli takie pędzle jak LancrOne, Mario Luigi, Lenka Kosmetik? Czy warto zawracać sobie nimi głowę? Podaję linki do aukcji z pędzlami, które wpadły mi w oko: 
Naturalnie wiem, że za taką kwotę nie można spodziewać się czegoś extra i jak większość uważa godne uwagi zestawy pędzli kosztują powyżej 300 zł, jednak chciałabym zaczerpnąć opinii osób które miały z nimi styczność. Mi kiedyś udało się kupić pędzel do pudru Lambre za 2,99 zł (w sklepie "wszystko po 2,99"), który służy mi świetnie już ponad 1,5 roku i nie zamieniłabym go na żaden inny. Odpowiednio go pielęgnuję a włosie jest nadal sprężyste i gęste :).

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. tych pedzli nie mialam, mam ecotools i bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek Ci Wyszedł :)
    Ja mam każdy pędzel z innej firmy. No może jedynie 2 z elfa, ale z każdego jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pędzle z Mario Luigi. Jestem zadowolona. Miękkie włosie, troszkę włosków wypadało, tzn czasem jakiś się przyczepił do twarzy. Mam je już od około dwóch lat i jestem zadowolona.

    Fajny kolorek Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Twoja informacja jest dla mnie bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hey,też używam tej seri szamponow kolorozujących.ja użhywam granatowa czerń i od czasu do czasu aksamitna czerń.Juz od 3 lat są moje ulubione nie niszczą mi włosow i co najważneijsze dają rewelacyjny blask nawet po miesiącu w skelpie kolo domu wychwalają że mam taki połysk na włosach.i prawdą jest to że utrzymuje się długo na wlosach jak na szampon,i co najwazniejsze dobra cena.

    OdpowiedzUsuń
  7. ah genialny kolor! na Twoich włosach prezentuje sie swietnie :)) po za tym masz piekne wlosy *.* ja tez zastanawiam sie nad zmiana koloru moich włosów, jeszcze nigdy tego nie robiłam i wydaje mi się, że opcja na 24 mycia bedzie odpowiednia jak na poczatek :)) mam pytanko czy ta farba joanny zawiera amoniak? nienawidze jego zapachu! buziaczki :*
    a w wolnej chwili zapraszam na morangobonita.blogspot.com :)) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!