poniedziałek, 14 stycznia 2013

Hegron - Hand i Nail Cream. Opinia.

Hegron - Hand i Nail Cream.


Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z koenzymem Q10 jest nowością firmy Hegron - produkt do testów udostępnił mi jego dystrybutor firma Tenex (tenex.pl) za pośrednictwem Pani Moniki z agencji credopr.pl.


Opis produktu z opakowania:
Hegron krem do rąk na bazie pantenolu z ko-enzymem Q10. Jest nietłustym kremem łatwo się wchłaniającym. Powoduje, że skóra staje się delikatna i miękka. Pantenol i ko-enzym Q10 nawilża i odżywia ręce, zmiękcza naskórek i wzmacnia paznokcie.

Skład:
Aqua, Glyceryl Stearate SE, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Microcrystalline, Dimethicone, Stearic Acid, Palmitic Acid, Pardhend, Ubiquinone, Parfum, Sodium Polycrylate, Phenylethand, PPG-2-Methyl Ether, Methylisathiazolinone, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide.

Pojemność: 100 ml


Ucieszyłam się z możliwości testowania tego produktu chociaż sama nigdy nie wybieram kremów do rąk. Dlaczego? Nie potrafię zachować systematyczności jeżeli chodzi o pielęgnację dłoni. Fakt, że muszę zapoznać się z tym kosmetykiem dokładnie i przedstawić Wam jego recenzję mocno mnie zmobilizował z czego jestem dumna bo moje dłonie nie były w dobrej kondycji.

Opakowanie jak widać jest bardzo proste - tradycyjna, wygodna tuba. Kolorystyka biało-czarna, według mnie prezentuje się świetnie i zachęca do zakupu. Na tubce znajdziemy wszystkie istotne informacje.

Krem błyskawicznie się wchłania. Posiada delikatny, perfumowany, przyjemny zapach. Po użyciu dłonie nie pozostają tłuste.

Do tego etapu nie mam mu nic do zarzucenia. Ale jak z nim jest pod kątem skuteczności?
Po krem sięgałam kilka razy każdego dnia, miałam nadzieję, że moje dłonie "odżyją", będą dobrze nawilżone a skóra stanie się miękka i przyjemna w dotyku jak obiecuje producent.

Obietnice zostały spełnione wówczas gdy produkt ten gościł na moich dłoniach dosyć często. Niestety, gdy mijało kilka godzin od użycia cudów widać nie było. Uważam, że jest to dobry krem gdy stosujemy go "doraźnie" chcąc szybko i jedynie na pewien czas poprawić wygląd swojej "wizytówki". Nie poradzi sobie z mocno przesuszonymi dłońmi - nawilży je na krótko i nie ochroni przed ponownym wysuszeniem.

Zauważyłam natomiast, że krem miał dobry wpływ na stan moich paznokci, które są teraz mocniejsze oraz twardsze dzięki czemu mniej się łamią i szybciej rosną.

Czy polecam ten produkt? Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Jednak myślę, że sami będziecie potrafili zdecydować czy warto go kupić :)!

Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z ko-enzymem Q10 Hegron kosztuje 11,49 zł a kupić go możecie np. w sklepie Tenex:

10 komentarzy:

  1. szkoda że nie działał na dłuższym dystansie, lubie kremuy które na długo utrzymuja efekt nawilżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem i bardzo mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny krem ale ja niestety nie bede eksperymentowac narazie bo osotanio mocno zniszczylam sobie dlonie i zostane przy sprawdzonej neutrogenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go mam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam ale na razie nie używam, bo... zabił mnie zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A i jesli o kremy do rąk chodzi to baaardzo polecam krem Biedronki za 3,19zł! Taki intensywnie nawilżający, jestem od niego chyba uzależniona :) A pachnie jak Nivea Sotf! Uwielbiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. też go miałam i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go nigdy. Obecnie mam jeszcze kremy do rąk, a poszukuję zimowego z żurawiną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, jeszcze go nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedzialam ze maja tez kremy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!