środa, 9 stycznia 2013

Bitter Rosso - charakterystyczny smak dla delikatnego podniebienia.


Bitter Rosso - charakterystyczny smak dla delikatnego podniebienia.

Nie jestem fanką mocnych napojów alkoholowych ale lubię niepowtarzalny, ciekawy smak. Bardzo ucieszyłam się  z możliwości przetestowania Bitter Rosso od Drink-Aperitif



Czym jest aperitif?


Słowo aperitif (z francuskiego apéritif, z włoskiego aperitivo) oznacza napój serwowany przed posiłkiem, którego głównym zadaniem jest pobudzenie pracy żołądka oraz usunięcie problemów z trawieniem.
Jako aperitif mogą służyć zarówno napoje alkoholowe, jak i bezalkoholowe.
Aperitify mogą być również podawane do deserów jako lekki musujący napój.
W takim wypadku najlepiej podawać je w szklanych wysokich kieliszkach.
Do aperitifu dobrze jest podać małą przekąskę.



 Muszę przyznać, że miałam z tym produktem do czynienia po raz pierwszy. Testowałam Bitter Rosso na wiele sposobów, ale najlepiej zasmakowały mi  samodzielnie wymyślone zestawienia. W wersji z alkoholem moje podniebienie podbiło połączenie Bitter Rosso o wytrawnym smaku z lekko kwaśną nalewką z pigwy i plasterkiem cytryny. Na drugim miejscu Bitter Rosso z nalewką wiśniową, nie zapomnę również połączenia z różowym winem. W wersji bez alkoholu rozsmakowała się w połączeniu Bitter Rosso z sokiem z malin.


Bitter Rosso ma lekko cierpki, ale przyjemny smak. Po połączeniu z alkoholem nisko- jak i wysokoprocentowym smakuje wybornie.
 Niweluje "mocny" smak alkoholu. Taki napój świetnie działa na mój organizm oraz poprawia trawienie.

Idealny na co dzień oraz na przyjęcia. Świetny na imprezy rodzinne jaki i służbowe.

Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji próbować Bitter Rosso to serdecznie zapraszam do sklepu:
http://sklep.drink-aperitif.pl/

2 komentarze:

  1. Wyglądają całkiem apetycznie :) w sam raz na karnawałową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aż bym takie cudo wypiła ! mmm <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!