czwartek, 6 grudnia 2012

Zapraszam na mój świąteczny konkurs z Candel Design!

Zapraszam na mój świąteczny konkurs z Candel Design! 

Święta już niedługo, a co wprawi nas w ich klimat jak nie ozdobne świeczki?
Post o świecach Candel Design był przez Was chętnie oglądany i komentowany w pozytywny sposób.
W związku z tym postarałam się o nagrody dla Was ufundowane przez Candel Design.
Konkurs trwa od chwili jego ogłoszenia (06.12.2012) i kończy się 16 grudnia o godzinie 10.00.
Jeżeli będziecie chcieli otrzymać nagrodę jeszcze przed świętami to dane do wysyłki należy podać jak najszybciej, jeżeli adres dostanę 16 grudnia to przesyłki zostaną wysłane 17 grudnia z samego rana :).
Uwaga! Odbiór możliwy tylko w paczkomatach InPost! 
(jeżeli jednak nie masz takiej możliwości - napisz w komentarzu podczas zgłaszania się, może wspólnie coś wymyślimy:) ).



Jakie są nagrody? 

W konkursie są aż trzy nagrody!
Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę!

Nagroda nr 1.


Przepiękne, ręcznie wykonane świece z naturalnego wosku pszczelego w kształcie choinki o wysokości 16 cm. Świece z wosku pszczelego to doskonały pomysł na prezent. Spalają się bezdymowo, pozostawiając w pomieszczeniu delikatny zapach miodu i propolisu.

Wszystkie świece powstają z czystego, naturalnego wosku pszczelego. Podczas spalania świec woskowych jest wytwarzany aromatyczny mikroklimat, który:
- jonizuje powietrze - doskonale rozpraszając negatywne pole elektromagnetyczne emitowane przez komputery, telewizory oraz inne urządzenia
- neutralizuje szkodliwe zapachy, w tym zapach dymu tytoniowego,
- rozchodzący się miodowo-propolisowy aromat doskonale uspokaja i poprawia samopoczucie.

O produkcie:
wysokość: 16 cm
średnica podstawy: 12 cm
wosk pszczeli 100%


Nagroda nr 2.


Świeca z diodą. Pięknie wykonana magiczna świeca w kształcie misia zachwyci każdego. Świeca po podpaleniu knota zaczyna zmieniać kolory! Jest idealna jako świąteczny prezent lub dekoracja. Świeca jest zapakowana w ozdobną folię. Wysokość: 10 cm.


Nagroda nr 3.


Przepiękne, ręcznie wykonane świece z naturalnego wosku pszczelego w kształcie modlącego się aniołka. Świece z wosku pszczelego to doskonały pomysł na prezent. Spalają się bezdymowo, pozostawiając w pomieszczeniu delikatny zapach miodu i propolisu.

Wszystkie świece powstają z czystego, naturalnego wosku pszczelego. Podczas spalania świec woskowych jest wytwarzany aromatyczny mikroklimat, który:
- jonizuje powietrze - doskonale rozpraszając negatywne pole elektromagnetyczne emitowane przez komputery, telewizory oraz inne urządzenia
- neutralizuje szkodliwe zapachy, w tym zapach dymu tytoniowego,
- rozchodzący się miodowo-propolisowy aromat doskonale uspokaja i poprawia samopoczucie.

O produkcie:
wysokość: 8 cm
średnica: 4 cm
wosk pszczeli 100%




Świeca w kształcie zabawnego bałwanka w czapeczce i szaliku.
O produkcie:
wysokość: 10 cm
średnica podstawy: 6 cm
zdobienie: brokat
zapach: nie

Co należy zrobić aby zdobyć jedną z trzech nagród?

Nagrody będą wysyłane według zasług, nagroda nr 1. za miejsce pierwsze itd.
Nagrody otrzymają osoby, które spełnią wszystkie warunki konkursowe oraz udzielą najciekawszych według organizatora odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Warunki udziału w konkursie:
- Musisz być publicznym obserwatorem bloga madamegreen-testerka.blogspot.com

- Musisz podać w komentarzu swój adres e-mail do ewentualnego kontaktu w sprawie wygranej.
- Musisz odpowiedzieć na jedno z pytań konkursowych.

Edytowano 10.12.2012:
- Możesz polubić profil Candel Desing na Facebooku -> www.facebook.com/Candeldesign

Pytania konkursowe:

1. Czym dla Ciebie jest Magia Świąt?
2. Jak wyobrażasz sobie Świętego Mikołaja? Czy jest to brodaty starszy Pan z siwą brodą? A może przystojny, dobrze zbudowany mężczyzna? A może Święty Mikołaj jest kobietą? :)

Wszelkie formy promowania konkursu są jak najbardziej mile widziane :)
Zrobicie mi miły prezent pod choinkę umieszczając wiadomość o konkursie z linkiem i banerem na swojej stronie, blogu lub profilu na FB :)

Co będę oceniała w odpowiedziach na pytania konkursowe?
- Oryginalność.
- Zgodność odpowiedzi z tematem.
- Najbardziej liczę na odpowiedzi, które będą zabawne lub poruszą moje serce :).



Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga:
madamegreen-testerka.blogspot.com
2. Konkurs przeprowadzany jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Konkurs przeznaczony jest dla osób będących publicznym obserwatorem bloga madamegreen-testerka.blogspot.com . Warunkiem szansy na otrzymanie nagrody jest: Spełnienie określonych warunków konkursowych oraz odpowiedzenie na jedno z pytań konkursowych. (
Edytowano 10.12.2012)
4. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany na łamach bloga:
madamegreen-testerka.blogspot.com oraz drogą mailową.
5. Zgłoszenia do niniejszego konkursu są przyjmowane do dn. 16 grudnia 2012 roku do godziny 10.00.
Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Nagrody w konkursie są ufundowane przez firmę:

PPUH CANDEL Bogusław Misiak Książniczki 79 32-091 Michałowice. Nagrody są nowe, nieużywane - dokładnie takie jak na przedstawionych zdjęciach. 
7. Zwycięzcy zostaną wybrani osobiście przez organizatora na podstawie określonych zasad. 
8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia 2012 roku po godzinie 10.00.
9. Zamieszczając komentarz zawierający chęć udziału w konkursie uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
10. Niniejszy regulamin obowiązuje od 06 grudnia do 16 grudnia 2012 roku.
11. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grachi zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
13. Dodatkowe informacje:
Jedna osoba może wygrać tylko jedną nagrodę;
W konkursie przewidziane są nagrody dla trzech osób; Nagrody wysyła właściciel bloga na swój koszt poprzez paczkomaty InPost, osobom mieszkającym tylko na  terenie Polski; Nagrody nie podlegają wymianie na wartość pieniężną. Organizator czeka na dane do wysyłki zwycięzców do dn. 18 grudnia 2012r.




Odpowiedzi proszę umieszczać w komentarzach pod tym postem.

A teraz mała ściąga dla Was: 
Obserwuję jako: 
Lubię profil Candel Design na FB jako: 
Dodałam informację o konkursie: (link)
Mój e-mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe: Nie zapomnijcie napisać na które z pytań odpowiadacie :).


44 komentarze:

  1. Obserwuję Patrycja P
    Lubię na face : Patrycja P
    mail ziomalka@opoczta.pl
    Magia świąt to dla mnie spotkanie z bliskimi. Mieszkam na drugim końcu polski zdala od wielkiej części z nich więc każda okazja daje mi wielki zastrzyk pozytywnej energii i pokazuje co najważniejsze jest w życiu: rodzina. Moim zdaniem to jest magia świąt-rodzina, miłość przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: wiolaaw
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Wiola Walczak
    Dodałam informację o konkursie: https://www.facebook.com/wiolaaw
    Mój e-mail: wiolaaw@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie 1:
    Magia Świąt to dla mnie:

    Miłość
    Atmosfera
    Gwiazdka
    Iluminacje
    Aniołki

    Śnieżynki
    Wigilia
    Intensywność przeżyć
    świĄteczny nastrój
    Tradycja

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Nika_87
    Lubię na fb jako Dominika B.
    meil: kali051@interia.pl

    Magia świąt do dla radość ze spotkania z bliskmi. Jedyny czas w roku,kiedy wszystkie smutki i problemy odchodzą na dalszy plan i liczy się tylko to co jest teraz. Magią moich świąt jest spotkanie z całą rodziną i wspólne wręczanie sobie prezentów,a więc uśmiech na ich twarzach. I uwielbiam to jak dzieci w naszej rodzinie wypatrują pierwszej gwiazdki,przebierając nogami w oczekiwaniu otwarcia prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Magdalena Czernek
    Dodałam informację o konkursie: http://madziaaa3.blogspot.com/2012/12/konkurs_5407.html
    Mój e-mail: czmadzia7@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Pytanie 2.
    Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie Mikołaja, jako starego dziadka z białą brodą i ogromnym brzucholem. Gdy podrosłam, w okresie buntu i zachwytu gwiazdorami, Mikołaj to był dla mnie kulturysta w opinających wyrzeźbione pośladki slipkach, z workiem prezentów.. na plecach! Teraz jednak, gdy się już troszkę ustabilizowałam wiem, że Mikołaj to kobieta! Dlaczego? Bo z wrodzoną nam intuicją zawsze sprawia najlepsze prezenty; wyszukane, praktyczne no i te upragnione! Żaden facet by na takie nie wpadł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, ja tak nie mogę patrzeć na takie ozdóbki świąteczne bo tak tęsknię za rodziną i chce już świąt! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: MariAnah
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Mariola W...
    Dodałam informację o konkursie: na moim blogu:)
    Mój e-mail: marianah.sip@gmail.com
    Ja od zawsze wyobrażałam sobie Świętego Mikołaja jako sympatycznego dziadziusia z siwą puchatą brodą i workiem pełnym prezentów. Z dużym brzuchem przepasanym czarnym pasem oraz w czerwonych butach. Myślę, że to taki Święty Mikołaj wykreowany przez TV ale tak właśnie sobie go wyobrażam nawet teraz mimo że mam już swoje lata:) to chyba najsympatyczniejszy staruszek jakiego znają dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lamiesz regulamin Fb
    - Musisz polubić profil Candel Desing na Facebooku ->

    Nie można wymuszać na użytkownikach promocji korzystania z funkcjonalności facebookowych innych niż polubienie strony bądź zameldowanie (check in) Niedopuszczalne jest, żeby uczestnicy musieli dodawać czy likeować wpisy na tablicy w ramach konkursu. Polubienie strony, jako dozwolona funkcjonalność, nie może być jednak jedynym warunkiem rejestracji bądź skorzystania z apliakcji. Kliknięcie Lubie to nie może powodować autoamtycznego zezwolenia na wzięcie udziału w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam o tym pojęcia, biorę się za zmianę regulaminu i bardzo dziękuję za informację!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednak z tego co Anonim napisał wnioskuję, że jednak nie łamię regulaminu, gdyż polubienie strony nie jest jedynym warunkiem konkursu. Dobrze to rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Antonina Guzik
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Iza Z.
    Dodałam informację o konkursie: baner http://antonina-guzik.blogspot.com/
    Mój e-mail: antonina.guzik@wp.pl

    Dla mnie Magia Świąt to specyficzna atmosfera, która ma miejsce od 22 do 26 grudnia.
    To zapach piernika i pomarańczy unoszący się w domu.
    To mama krzątająca się po kuchni, doglądająca czy aby na pewno każda potrawa jest dobrze doprawiona.
    To babcia, która nadzoruje przygotowania świąteczne, a później pilnująca, żeby każdy wypoczął i się nie przemęczał.
    To siostra biegająca w kółko i krzycząca, że z niczym się nie wyrabia.
    To pachnąca choinka, która za szybko gubi swoje igły.
    To mój ciekawski kocur, który co roku próbuje złapać gwiazdkę umieszczoną na szczycie choinki.
    To mój tata, ostoja spokoju,który na kilka godzin zamienia się w wiewiórkę łuskającą orzechy.
    To zmrożona sierść mojego jamnika po krótkim zimowym spacerze.
    To kolędy nucone pod nosem przez babcię.
    To przedświąteczne szaleństwo i świąteczny wypoczynek.
    W końcu to pomieszanie miłości, radości, szczęścia i spokoju. Mieszanka, która gości w moim domu od Wigilii.
    Dla mnie Magia Świąt to domownicy, ich zachowania i to w jaki sposób tworzymy tą wyjątkową atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz złą reklamę tej firmie swoim SPAMowaniem na czyiś blogach. Nieładnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fakt nie wpadłam na to, że ktoś może to potraktować jako SPAM a nie jako zaproszenie. Jeżeli komuś przeszkadza to nie widzę trudności w usunięciu komentarza :).

    OdpowiedzUsuń

  22. Obserwuję jako: Sylwia
    Lubię profil Candel Design na FB jako: NIESTETY NIE MAM FB:( mam nadzieję, że mnie to nie dyskwalifikuje:)
    Mój e-mail: sylwia1906@o2.pl
    Odpowiadam na pytanie:Jak wyobrażasz sobie Świętego Mikołaja?
    Święty Mikołaj to taki dobry człowiek pod różnymi postaciami. To wysoki przystojny i anonimowy pan, który co rok obdarowuje małymi paczuszkami cały dom dziecka. To rodzice wkładający pod choinkę prezenty swoim ukochanym dzieciom, wiedząc, jaką radość za chwilę im sprawią. To wolontariusze spędzający święta przy ludziach potrzebujących towarzystwa, to ludzie, którzy kochają obdarowywać. Świętym Mikołajem jestem też ja, bo na święta sprawiam pieskom ze schroniska karmy i kocyki. Ty też Nim jesteś, jak widać. Święty Mikołaj to taki PIĘKNY człowiek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życze powodzenia biorącym udział :)
    Ja odpuszczam, do najbliższych inpost mam ponad 40km...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jest to warunek konieczny więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To się skuszę ;)
    Obserwuje jako: Kriblog
    na fb obserwuje jako: Karina Kucharska
    mail: karina.celmer@o2.pl
    Odp na pyt 1: Magia Świąt to dla mnie okres,w którym częściej jak w życiu codziennym znajdujemy czas dla siebie i dla najbliższych. Rodzina ma wtedy więcej czasu, zdarza się,że w pracy mają wolne. Można wtedy wspólnie spędzić czas, którego tak mało mamy w ciągu roku...

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję pięknie za zgłoszenie :) Tak jak napisane w poście nie jest to warunek konieczny więc w razie wygranej jakoś sobie poradzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: anioleek89
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Marta P.
    Mój e-mail: anioleek89@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: nr 1
    Magia Świąt to dla mnie zapach rozchodzących się pierniczków zewsząd. Tą cudowną magią dotknięta po sklepach prezentów poszukuję z nadzieją, że bliską osobę nimi uraduję. Piekę pyszne pierniczki oraz robię świąteczne stroiczki. Święta to rodzinny czas, który jednoczy wszystkich nas. Do wspólnej kolacji zasiadamy i na pierwszą gwiazdkę czekamy. Opłatkiem się dzielimy i nawzajem weselimy. Po posiłku prezenty rozdajemy i uśmiechnięte buzie obserwujemy. Cieszymy się, że prezenty sprawiają radość ma to dla nas dużą wartość. Następnie na pasterkę wyruszamy i z uroków zimy korzystamy. Właśnie dlatego Święta są dla mnie magiczne i co roku są identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Magia Świąt to pachnąca choinka a przy stole cała rodzinka .Najpiękniejszy przepis na Święta to taki by każdy człowiek o drugim pamięta .Marzy mi się by żadna osoba na mrozie nie umierała tylko ciepło herbatę i miejsce do wypoczynku w schronisku dostała .Potraw wigilijnych nie marnujmy i tylko tyle ile potrzeba jedzenia gotujmy .Często produkty spożywcze na moim osiedlu w koszu lądują a są ludzie którzy głodują i pomocnej dłoni z kromką chleba potrzebują .Magię Świąt powinny też odczuwać ludzie którzy zatwardziałe serca mają i w NFZ tylko wybrańcom potrzebne sprzęty rehabilitacyjne udzielają .Przecież ludzi chorych nie powinno się licytować tylko do każdego dobrego serca się odwołać .Magia Świąt to czas radosny zwłaszcza gdy już miodową nutą pachną Madamegreen posty a dla ochłody na nosku misia świecą diody .Dostaję migreny gdy widzę jak Polacy czas w hipermarketach marnują a są obiekty które Twojej pomocnej dłoni potrzebują .My czy ja i żona hospicja odwiedzamy i tam Magię Świąt do dziecięcych łóżeczek wkładamy .

    Facebook Andrzej W
    Obserwuje jako AW
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dziękuję za zgłoszenie :]!

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Magia Świąt to pełna ozdób choinka, pyszne potrawy, opłatek i cała rodzina w komplecie. Niestety w tym roku będzie inaczej. Przy wigilijnym stole zabraknie mojego brata... Całe życie było przed nim:( W związku z tym, zbliżające się święta,nie będą dla mojej rodziny tak wesołe. Tobie jednak życzę samych wspaniałych i wesołych chwil spędzonych w gronie najbliższych i tych których najmocniej kochasz :) Pozdrawiam :)
    FB: Angelika M.
    Obserwuję jako : Angelika angelusia
    e-mail: angelika_musial@interia.pl

    Niestety w mojej miejscowości nie ma inpostu :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Mirka C
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Mirka LC
    Dodałam informację o konkursie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=460646940639333&id=502131163140067&ref=notif&notif_t=notify_me
    Mój e-mail: mirka.czubak@gmail.com
    Pytanie nr 2
    Chociaż to tajemnica i miałam nikomu o tym nie mówić(pisać też nie) to dziś wyjątkowo uchylę wam rąbka tajemnicy. Widziałam kiedyś Mikołaja!! Tak tego prawdziwego, bo mimo jestem dorosła to nadal w niego wieżę ..przecież co roku przynosi mi prezenty. Tak więc Mikołaj
    - jest blondynem (to wcale nie jest siwizna -dobrze widziałam)
    - ma ok 187cm wzrostu (to tak w sam raz prawda?)
    - jego tęczówki mają kolor nieba ( yyy odbijały się w bombkach choinkowych)
    -owszem nosi czerwone ubranie (chociaż wyglądało to raczej na piżamę)
    - i muszę was rozczarować nie ma brody i wielkiego brzuch
    A na koniec:
    Wszystkie Panie, które w tym roku spotkają Mikołaja są proszone o niepodrywanie GO !!! Podejrzewam że jest nim mój mąż.
    ;)dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję pięknie za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję: puszka
    Mail: paulina.domoradzka@gmai.com

    Mikołaj, to taki duży łobuz, który myśli, że jest małym chłopcem. Przez cały rok podgląda innych (gdzie on dał radę schować się w moim malutkim pokoju?) i notuje skrzętnie komu dać nagrodę, a komu dać po... nosie :) Jest też superbohaterem, bo obdarowuje dobrych i niezłym rajdowcem, bo wystarcza mu jedna noc, by zwiedzić cały świat. Jak wygląda? Myślę, że to nie jest najważniejsze. Dopóki pozwala każdej z nas raz do roku odkryć w sobie dziecko, niech będzie kim tylko chce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: lizzie
    Lubię profil Candel Design na FB jako: Elżbieta Świtulska
    Dodałam informację o konkursie: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/544286888932526
    Mój e-mail: lizzie@wp.pl

    W wieczór wigilijny magiczne rzeczy się dzieją,
    Wszyscy patrzą na siebie ogarnięci nadzieją,
    Nikt już nie pamięta o o niesnaskach i sporach,
    Bo to czas przebaczenia, szczerej zgody to pora.
    Każdy patrzy z miłością na drugiego człowieka,
    Pusty talerz na wędrowca niecierpliwie już czeka,
    Więc nie psujmy nastroju, czcijmy chwilę tę w ciszy,
    I w pokorze tej trwajmy. Może Bóg nas usłyszy...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dziękuję za wzięcie udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: majka1503
    Lubię profil Candel Design na FB jako: nie lubię, bo nie posiadam fb.
    Dodałam informację o konkursie: -
    Mój e-mail: majka1503@onet.eu

    Magią świąt nie są dla mnie spotkania z bliskimi, a raczej pamięć o nich. Połowa mojej rodziny znajduje się 10 000 km od Polski, jeden z braci w Szkocji, drugi w Holandii. Może brzmi to w pewien sposób żałośnie, ale magiczne dla mnie są nawet te momenty, kiedy właśnie rozmawiamy przez telefon i składamy sobie życzenia.
    Drugi najbardziej magiczny moment, to ten kiedy z rodziną przełamuję się opłatkiem i mogę powiedzieć "A pamiętasz, czego mi życzyłeś/życzyłaś rok temu? Widzisz wszystko się spełniło."
    Poza tym, wiadomo, że pomoc jest potrzebna przez cały rok, ludzie zwracają się w stronę potrzebujących głównie okresie świąt. Z jednej strony jest to godne nagany, z drugiej - magia świąt.

    Nie mam możliwości odbioru w paczkomacie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję, zgłoszenie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!