piątek, 28 grudnia 2012

WC Expert, czyli troszkę niecodzienna recenzja!

WC Expert, czyli troszkę niecodzienna recenzja!


Jakiś czas temu napisał do mnie e-maila Pan z firmy Marchem. Firma ta powstała w 1997 roku a obecnie działa w wielu branżach, m.in. :
- produkcja żelu do toalet z opatentowanym sposobem dozowania
- handel chemikaliami na terenie UE, w tym farbami, lakierami, surowcami chemicznymi
- zaopatrzenie firm i instytucji w środek do zwalczania oblodzenia na placach i podjazdach
- handel najwyższej jakości kruszywami dla budownictwa drogowego, hydrotechnicznego.


Żel do toalet z opatentowanym sposobem dozowania jest produktem nowym i właśnie on został mi zaproponowany do przetestowania.
Muszę przyznać, że na początku podchodziłam do tego tematu z pewną niechęcią, ponieważ na moim blogu głównie ukazują się recenzje kosmetyczne, ale produkt ten przecież pomaga dbać o higienę i nasze zdrowie.
Ostatecznie zachęciłam do testowania mojego brata, którego opinię zamieszczę dziś dla Was.
W paczce znalazłam:
Wc Expert Buteleczka z żelem/koncentratem (zapach morski) z systemem do zamontowania + zapasową butelkę WC Expert żelu/koncentratu.


Sposób zamontowania buteleczki jest bardzo łatwy, dla ułatwienia wszystko zostało dokładnie opisane na pudełku, a jeżeli jeszcze to nam nie wystarczy to możemy obejrzeć filmik na youtube.
Buteleczka z żelem nie rzuca się mocno w oczy dzięki temu, że ma kolor biały. Prezentuje się to według nas estetycznie.
Żel dozujemy do zbiornika spłuczki samodzielnie, udało się nam zaobserwować, że jedna "porcja" koncentratu barwi wodę przez trzy spłukiwania (za każdym razem ma ona jednak mniej intensywny odcień).
Zapach tego produktu w przypadku wersji, którą otrzymałam do testów nie jest mocno wyczuwalny, ale przyjemny.
Pierwsze co się rzuca w oczy podczas używania tego produktu to fakt jak bardzo wnętrze spłuczki stało się czyste, to samo dotyczy muszli. Skutecznie również eliminuje kamień i inne zabrudzenia. Pod tym względem WC Expert wypada lepiej niż kostki, tabletki czy żele w butelkach jakie mieliśmy okazję używać.
Produkt ten jest również lepszym rozwiązaniem ze względu na higienę, gdyż montujemy go tylko raz, a buteleczkę wymieniamy bez konieczności otwierania klapy spłuczki. Jak pisze sam producent "W 100% eliminuje częste problemy z zatkanymi toaletami spowodowane wpadnięciem do muszli koszyka z kostką WC"oraz ,,W 100% eliminuje problem zatykającego się zaworu spustowego spłuczki przez kawałki pokruszonych kostek/tabletek toaletowych stosowanych wewnątrz zbiorników dolnopłuków. Kawałki kostek/tabletek powodują częste zatykanie zaworu lub jego niedomykanie, co skutkuje cieknącą wodą, uszkodzeniem uszczelek a w efekcie wymianą części armatury." Co prawa problemu z wpadaniem do muszli koszyka z kostką WC nigdy nie miałam, ale zdarzyła nam się kiedyś nieprzyjemna sytuacja związana z używaniem tabletek. Istotna jest również wydajność produktu, która tutaj nie jest zbyt zadowalająca. Gdybyśmy chcieli korzystać z żelu podczas każdego spłukiwania (dozując go co 3 spłukiwania) w mieszkaniu gdzie mieszkają cztery dorosłe osoby i jedno dziecko buteleczka żelu wystarczyłaby jedynie na tydzień.



Podsumowując WC Expert wydaje się być produktem ciekawym, higienicznym i łatwym w użyciu. Skutecznie również dba o czystość naszych toalet. Niestety nie jest to jednak produkt odpowiedni dla każdego, gdyż nadaje się tylko do toalet posiadających dolnopłuk-zbiornik znajdujący się za muszlą toaletową, mający zasilanie wodne w jego górnej części. Nie nadaje się także do każdej toalety, gdyż musimy mieć zagwarantowaną odpowiednią wolną przestrzeń między spłuczką a ścianą tak aby butelka z żelem mogła się tam zmieścić.

Słyszeliście o tym produkcie?
Bylibyście zainteresowani kupnem takiego żelu? :)


11 komentarzy:

  1. No u mnie też ten produkt. Niebawem recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy taki żel. O wiele bardziej higieniczny jak kostki itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt chętnie bym go kupiła bo miałam problemy z koszyczkiem (wpadł) i
    krążkiem rozpuszczalnym (nieszczelny zawór) tylko gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję się dowiedzieć i wkrótce odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie WC Experta w swojej ofercie mają poniższe hurtownie.

    1. Popławski Środki Czystości
    www.epoplawski.pl
    handel@epoplawski.pl
    Miejscowość: Krupski Młyn

    2. P.W. WOMAX
    www.womax.pl
    marketing@womax.pl
    Miejscowość: Częstochowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca propozycja... Czy można go dostać gdzieś w Bytomiu lub Tarnowskich Górach? Ktoś się orientuje?

    Wydaje się świetną alternatywą dla problemów z wypadającą kostką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam , mam na imię Bożena i jestem dyskretną obserwatorką blogów różnych testerek.
    Dziewczyny wasze opinie są obiektywne i dla mnie bardziej wiarygodne od reklam w tv przekonałam się o tym wielokrotnie! Dzisiaj po raz pierwszy dodaje swój komentarz.
    WC experta kupiłam za 8,5 zł w sklepie 1001 drobiazgów w Piekarach Śląskich , pani w sklepie mówiła że jest to nowość i dopiero wchodzi na rynek , że ona go używa i jest zadowolona więc i ja kupiłam na próbę. Zgadzam się z opinią madamegreen z jednym wyjątkiem – wydajności. Rzeczywiście pierwsza butelka (300ml) starczyła na tydzień,ale wiązało się to z tym że każdy z domowników (4osoby) chciał wypróbować jak to działa a po za tym sam widok dozownika kusi aby go użyć. Teraz używamy go 3-5 razy na dzień i wystarcza prawie na miesiąc , przecież standartowego płynu do wc też nikt nie używa po każdym skorzystaniu z toalety. Według mnie dobry produkt w dobrej cenie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Panią Bożenę,
    co do wydajności wydaję mi się, że Pani przemyślenia mogą być słuszne-podpytam brata jak to z tym naprawdę było, gdyż osobiście nie testowałam tego produktu, podejrzewam, że trzyletnia bratanica mogła korzystać z WC Experta z czystej ciekawości :). Tak samo było u nas gdy pierwszy raz zobaczyła bezdotykowy dozownik mydła :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,kupiłam ten żel za namową jednej z Pań handlujących na łódzkim targowisku. Ponieważ nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałam nie byłam pewna co do trafności zakupu.Jednak Pani obsługująca stoisko przekonywała mnie że jest to nowość na naszym rynku i że produkt jest bardzo dobrej jakości.
    Okazało się że rzeczywiście w porównaniu z innymi tego typu produktami jest rewelacyjny no i chyba w przystępnej cenie bo tylko 7,5 zł . Zgadzam się z powyższymi opiniami ,ale nie zdążyłam jeszcze sprawdzić na jak długo wystarczy zawartość buteleczki biorąc pod uwagę 3 osobową rodzinę używając go raz dziennie .
    Osobiście go polecam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie interesujące urządzenie, mnie osobiście przekonuje jego potencjalna higieniczność - fakt dzięki temu można sobie podarować zwyczajne mycie z płynem i schylanie się. Po pojawieniu się krążków, nie znikły automatycznie kostki, myślę że dozownik też znajdzie swoja niszę. Porównując, ma więcej zalet niż kostki czy krążki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie WC Experta w swojej ofercie mają poniższe hurtownie.

    1. Popławski Środki Czystości
    www.epoplawski.pl
    handel@epoplawski.pl
    Miejscowość: Krupski Młyn koło Tarnowskich Gór

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!