poniedziałek, 10 grudnia 2012

Tortilla z sosem czosnkowym na bazie majonezu Kętrzyńskiego. Tortilla z sosem meksykańskim.


O tym jaką wielką wielbicielką majonezów jestem pisałam już jak otrzymałam pierwszą przesyłkę do testów od Pani Moniki z agencji  Credopr.pl
Za drugim razem w przesyłce również znalazłam majonez Kętrzyński.
Moją opinię o nim możecie przeczytać tutaj.
Tym razem posłużył mi on do przygotowania sosu czosnkowego :).
Zapraszam na stronę producenta majonezu kętrzyńskiego:


Tortilla z sosem czosnkowym na bazie majonezu Kętrzyńskiego.
Tortilla z sosem meksykańskim.



Placek pszenny

Moje placki różnią się trochę od tych tradycyjnych gdyż nie zawierają mąki kukurydzianej a zamiast smalcu dodaję oliwę z oliwek lub olej. W dodatku preferuję trochę grubsze Tortille.


Przepisów na placki można w sieci znaleźć bardzo wiele, ja zazwyczaj używam do ich przyrządzenia(składniki na dwa placki):
- szklanka mąki pszennej
- szczypta soli
- 3 łyżki oleju lub oliwy z oliwek
- zimna woda (ile przyjmie :P)

Z tych składników ugniatam ciasto, formuje mniejsze kuleczki i odstawiam do lodówki na dwie godziny.
Po wyjęciu ciasto rozwałkowuje na interesującą mnie grubość i smarze po obu stronach (po ok. 10 sekund) na suchej, rozgrzanej patelni.


Do środka dodaje przygotowane wcześniej nuggetsy (Panierka Knorr Fix + sos meksykański) lub kawałki smażonej piersi przyprawionej mieszanką do gyrosa (Prymat). Poza mięsem dodaję kukurydzę, ogórki konserwowe i posiekaną kapustę pekińską lub sałatę lodową. 


Tortille podaje z dwoma sosami:
1. Sos meksykański: Knorr Fix Nuggetsy z sosem meksykańskim.
2. Sos czosnkowy: majonez Kętrzyński i świeży czosnek przeciśnięty przez praskę.



Zapraszam na stronę producenta, gdzie możecie obejrzeć pełną ofertę firmy Majonezy Kętrzyn:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!