piątek, 28 grudnia 2012

Sara - Majtki push up 140 den. Body Slim.

Sara - Majtki push up 140 den. Body Slim.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam przesyłkę od firmy Sara, w której znajdowały się trzy produkty a jednym z nich są majtki push up.

Opis produktu ze strony sara-rajstopy.pl:

Majtki bezszwowe poprawiające kształt sylwetki, dzięki strukturze typu push-up podnoszą pośladki i modelują linię brzucha.

Skład surowca:
68% poliamid, 28% elastan, 4% bawełna
Jakość pierwsza
SWW 2019-885
Wykończenie - standard



Gdy otworzyłam pudełko i wyjęłam z niego te majtki byłam w szoku tego jak są wąskie, byłam pewna, że nie uda mi się ich wcisnąć. Spróbowałam wkładając nogę do połowy i zrezygnowałam. Później pokazałam przesyłkę mamie, która przekonała mnie do spróbowania założenia ich po raz drugi. O dziwo udało mi się w mnie wcisnąć :). Na szczęście gdy już założyłam wcale nie czułam, że mam je na sobie, nic nie cisnęło ani nie uwierało. Bałam się również, że przez to, że są one takie wąskie będę się  z nich "wylewać wałeczki" - nic podobnego, wszystko okazało się być jak najbardziej w porządku. Wydawało mi się, że dzięki tej bieliźnie mój brzuch nie odznacza się tak bardzo i wpadłam na pomysł aby założyć spodnie w których dopięcie się było nie lada wyzwaniem i o dziwo poszło mi o wiele sprawniej! Bielizna jest niewidoczna po sukienką oraz skutecznie maskuje "wystające boczki". Uda również wyglądają zgrabniej a pośladki są troszkę bardziej uniesione. Kształt mojej sylwetki wygląda znacznie lepiej dzięki tej bieliźnie. Wreszcie będę mogła poczuć się chociaż odrobinę pewniej w dopasowanym ubraniu. 


























Dla tej bielizny mogłabym wykonać owację na stojąco :)! Dziękuję nauce za to, że takie produkty istnieją. Majtki push up od Sary zyskały u mnie tak wielką sympatię szczególnie ze względu na wygodę noszenia, gdyż podobne efekty osiągałam również dzięki bieliźnie modelującej lub "wyszczuplającej" innych firm. Dodatkowo bielizna Sara pomimo świetnej jakości charakteryzuje się bardzo niską ceną! Cena tych majtek to ok. 17zł.

Zapraszam do e-sklepu gdzie dostępne są produkty tej firmy:


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką bieliznę,a patrząc na cenę - 17zł - to na prawdę niewiele jak za taki produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobne majtki, zapłaciłam za nie na allegro ok. 40 zł i... tragedia! Zwijały się zarówno na udach, jak i na brzuchu, powodując, że wyglądałam jak świąteczna szynka :( Wszędzie wałki! :(
    Dobrze, że te majtki są lepsze, muszę ich poszukać i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę coś takiego! Słyszałam coś, że są takie produkty, ale, jak dotąd, nie widziałam. Dzięki Twoim zdjęciom i opisowi mniej-więcej wiem, jak to działa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomocny ten twój blog! :)
    Obserwuję i liczę na to samo!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrawiam Malinową Klubowiczkę i zapraszam do siebie;)
    dodaje do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!