niedziela, 16 grudnia 2012

Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Reese's Big Cup i Reese's Miniatures


Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Reese's Big Cup i Reese's Miniatures

Jak już pisałam w poprzednim poście jakiś czas temu otrzymałam do testów bardzo słodką paczuszkę od



Jesteście ciekawi mojego zdania?


Reese's Big Cup i Reese's Miniatures

Reese's Big Cup - to największa wersja babeczki Reese's z mlecznej czekolady Hershey's, wypełnionej po brzegi masłem orzechowym.



Cena: 6,79 zł


Reese's Miniatures - miniaturowy kubeczek z mlecznej czekolady Hershey's, wypełniony po brzegi masłem orzechowym.

Cena: 0,89 zł



Oj tak, zdecydowanie Reeses pasuje do mojego gustu!
 Pokochałam masło orzechowe jeszcze bardziej, a tutaj jest go naprawdę sporo. 
Czekolada którą babeczki są oblane jest mleczna, miękka i słodka co doskonale współgra ze słonym masłem orzechowym.
Nie ma się co zastanawiać, Reeses naprawdę warto zamówić, dla niepowtarzalnego smaku i sporej ilości masła orzechowego w środku!
Wersja mini nie różni się niczym poza wielkością oczywiście, więc warto ją zamówić jeżeli jeszcze nigdy nie mieliście styczności z tym smakołykiem :).




Znacie cosslodkiego.com.pl? Jest to sklep dzięki któremu możemy kupić swoje ulubione zagraniczne słodycze w jednym miejscu bez wychodzenia z domu! Czyż to nie wspaniałe?

 Co Firma pisze o sobie?

,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."

Zapraszam na zakupy!

5 komentarzy:

  1. Pyyyszne! Na pewno by mi smakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce! uwielbiam amerykańskie słodycze! a masło orzechowe z galaretką winogronową... mmm cudo! szkoda, że tak drogo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwota dlaczego amerykanie mają problemy z kilogramami... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!