wtorek, 4 grudnia 2012

Pomysły na świąteczny prezent do 20, 50 zł


Pomysły na świąteczny prezent do 20 i 50 zł

Szał prezentów ogarnie prędzej czy później każdego z nas. Co zrobić gdy pomysłu nie ma a fundusze są ściśle określone? Może skorzystacie z moich inspiracji.

Pomysł na prezent do 20 zł

Ozdobna puszka na kawę/herbatę/herbatniki...
Ceny wahają się od 7-20 zł.


Ozdobne świąteczne świeczki.
W sklepie candel.krakow.pl można zakupić np. taki zestaw:



A może coś ze świątecznej kolekcji Starej Mydlarni?

Mydło glicerynowe o zapachu słodkiej mlecznej czekolady z toffi, ok. 70 g/9 zł




Kawior do kąpieli w ozdobnej torebce z kokardką 180 g/11 zł



Mydła miniaturka Angel - "aniołek ze skrzydełkami" w kolorze miodowo-złotym zapakowane w woreczek z organzy - 3 sztuki x 25 g/16 zł



Świąteczna, musująca kula do kąpieli CZEKOLADA - 9 zł





Pomysł na prezent do 50 zł

Kominek ceramiczny, np. taki z motywem aniołka
( 34 zł olejki.pl)


Metalowy stojak na 3 butelki wina za 49 zł w sofer.pl.


Drewniana szkatułka na biżuterię za 35 zł w artseries.pl.



I znów może coś ze świątecznej kolekcji Starej Mydlarni?

Krem do pielęgnacji ciała o zapachu wanilii, pojemność 175 ml/29 zł

Cupcake - Sweet Moments masło 250 ml/ 39 zł


Zestaw kosmetyków do kąpieli ORANGE&CINNAMON o zapachu soczystej pomarańczy z cynamonem: żel do kąpieli + kawior do kąpieli, 2x250 ml/36zł





A Wy macie już kupione prezenty?
Ja razem z firmą Candel Design szykuję prezenty dla Was!
Już niedługo napisze więcej - czekajcie cierpliwie!
Miłego dnia! 


7 komentarzy:

  1. fajne te Twoje pomysły:) ja jutro jadę zrobić mikołajkowe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Mikołajki zawszę kupuję jakieś duperelki, ozdóbki czy słodkości. Na gwiazdkę mam już część prezentów, brakuje mi pomysłu na prezent dla ukochanego;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna szkatułka!
    Większość moich prezetów gwiazdkowych staram się robić sama, jednak nie mam tak dużo czasu i część kupuję. Może podaruję komuś taką szkatułkę... :)
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na konkurs; http://testujto.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To mydełko mi się strasznie spodobało :) -jak ciasteczko :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!