czwartek, 20 grudnia 2012

Pachnące saszetki do szafy od pachnacaszafa.pl

Pachnące saszetki do szafy od pachnacaszafa.pl

Jakiś czas temu otrzymałam cudowną przesyłkę od Pachnącej Szafy w której znajdowały się m.in. trzy pachnące saszetki. 



Lubicie kiedy mieszkanie ma swój niepowtarzalny klimat i pięknie pachnie? Tak?
Znacie firmę Pachnąca Szafa?
Nie? To czas najwyższy się z nią zapoznać! :)

Do przetestowania otrzymałam trzy pachnące saszetki do szafy o zapachu:
- papai
- mango
- poziomki

Każda z nich w natychmiastowym tempie znalazła swoje miejsce.


Wszystkie zapachy pachną bardzo ładnie i świeżo. Nie drażnią i nie przyprawiają o ból głowy :). Saszetki możemy przykleić do wnętrza szafy lub położył na półce. Zapachem Papai i Mango cieszyliśmy się przez okrągły tydzień, zachwycając się orzeźwiającym aromatem owoców przy każdym wyciąganiu ubrań z szafy. Na czele ustała poziomka, która nie dała się tak prędko "wykończyć"!  Świeży zapach tego czerwonego, pysznego owocu utrzymywał się w szafie przez ponad dwa tygodnie. Nie mam pojęcia dlaczego poziomka tak znacznie odbiega od pozostałych zapachów, ale jestem z niej najbardziej zadowolona ze względu na trwałość.

Produkty od Pachnącej Szafy mają bardzo przystępne ceny a zakupić je możecie w:
Rossmann
Super-Pharm
Drogerie Hebel
Drogerie Aster
Real
Tesco
Auchan
E. Leclerc
Alma
Delima
Piotr i Paweł
Stokrotka
Delikatesy Centrum
Black Red White
Komfort
Rtv Euro Agd
Beverly Hills Video 
Sklep internetowy Merlin



Znacie te produkty? Czy również uważacie, że dzięki Pachnącej Szafie możemy kupić dobre jakościowo produkty w niskiej cenie?

6 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie miałam, ale muszę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych, miałam takie do odkurzacza i sprawdziły się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapachyyy <3 chetnie zobacze na ich str bo nie znalam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i fajne paczuszki.
    Nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować ale wiem, że paffną świetnie. :)

    Podoba mi się u Ciebie i z chęcią zaobserwuje.


    OdpowiedzUsuń
  5. O idealne jak dla mnie! Tego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!