środa, 26 grudnia 2012

Marc Anthony Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym


Marc Anthony Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym.

Opis produktu:

Natychmiastowy efekt lśniących, miękkich i wygładzonych włosów. Wzbogacona olejkiem arganowym, keratyną i olejkiem z pestek winogron. Kompleksowo odżywia, głęboko nawilża i wzmacnia. Podkreśla kolor i zabezpiecza włosy przed puszeniem.

Cena 39,99 zł, 250 ml

Po więcej informacji na temat tej marki zapraszam na stronę: www.senseandbody.com/marc_anthony.html

Skład:


Słyszałam o tej marce dużo pozytywnych opinii więc spodziewałam się naprawdę dobrego efektu. Musimy jednak liczyć się z tym, że pojedynczy produkt z serii nie da takiego efektu jak stosowanie ich wszystkich. Dlatego z ciekawością czekam na recenzje blogerek, które testowały całą serię - jeżeli to któraś Was to bardzo proszę o link w komentarzu :).


Moja opinia:

Odżywka ma kolor biały i bardzo fajną konsystencję, na tyle gęstą aby nie spływała z ręki przy czym na tyle rzadką aby można było ją z łatwością rozprowadzić na włosach. Zapach jest delikatny, przyjemny, ale nie jest wyczuwalny po spłukaniu.
Zacznę od minusów, ponieważ jest ich mniej.
Pierwszą wadą jest obciążenie włosów, które po zastosowaniu tego kosmetyku bardzo szybko się przetłuszczają, jest to dla mnie bardzo uciążliwe, ponieważ jeżeli planowałam wieczorne wyjście musiałam myć głowę drugi raz w ten sam dzień .
Po zużyciu całej odżywki nie zauważyłam żadnego nawilżenia, a moje włosy chociaż przetłuszczają się u nasady to od połowy po końce są przesuszone.
Teraz przyjemniejsza część każdej recenzji - zalety produktu.
Moje włosy obecnie są dużo bardziej miękkie i przyjemniejsze w dotyku, wyglądają na zdrowsze. Gdy je dotykam wydaje mi się, że zrobiły się grubsze. Po każdym użyciu odżywki włosy nie puszyły się tak mocno jak wcześniej i łatwiej było mi je ułożyć.
Jestem zadowolona z efektów jakie osiągnęłam dzięki temu produktowi, gdyby nie fakt, że moje włosy szybciej się po nim przetłuszczały to z chęcią używałabym tej odżywki dalej.


Produkty z tej serii dostępne są w sieciach drogerii Rossmann, Hebe oraz w sklepie internetowym:

Odżywkę rewitalizującą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Sense&Body za pośrednictwem agencji Get In Touch.



1 komentarz:

  1. Też jej używam i mam wrażenie, ze włosy szybciej się przetłuszczają, ale u mnie nie jest to aż tak bolesne, bo wystarczy bym myła włosy co 3 dni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!