piątek, 21 grudnia 2012

Kolejna porcja produktów do testowania.


Kolejna porcja produktów do testowania.

Przez ostatnie kilka dni dotarło do mnie kilka przesyłek, jesteście ciekawi co dokładnie dostałam?
Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale mój aparat zaczyna wariować, chyba muszę powoli pomyśleć o jakimś nowym.

Wznowienie współpracy z firmą Sara.
Pamiętacie jak już jakiś czas temu recenzowałam rajstopy firmy Sara?
Ostatnio dostałam e-maila z pytaniem czy chciałabym znów coś zaopiniować.
Do testów tym razem wybrałam:
Rajstopy z mikrofibry 3D 120 DEN
Rajstopy z akrylu 100 DEN
Majtki push up.


Kolejna przesyłka to nagroda z konkursu u Mentoski
To moja druga nagroda jaką udało mi się wygrać w blogowych konkursach. Cieszę się jak dziecko, tym bardziej, że kosmetyki spisują się świetnie. Balsam pachnie delikatnie, ale świeżo i przyjemnie. Tusz do rzęs nie tworzy "pajęczych nóżek", a błyszczyk nie jest tak ciemny jak się spodziewałam. Resztę produktów już znam i sobie cenię. Poza pełnowartościowymi kosmetykami w przesyłce znalazłam również kilka próbek i jeden mini produkt Biodermy. Wszystko jak najbardziej na plus. Opinie o produktach firmy Venita (fundatora części nagród) będziecie mogli przeczytać na moim blogu w odpowiednim czasie.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nagrodę!


Przesyłka od Perfecty dotarła do mnie dziś. Bardzo się cieszę, że mogę cieszyć się jej zawartością jeszcze przed świętami. Do testów Perfecty udało mi się załapać dzięki aplikacji na Facebooku. Jeżeli jeszcze się nie zgłaszałyście to serdecznie zapraszam:


Ja wybrałam linię SPA, a do testów otrzymałam:
Peeling cukrowy antycellulitowy, pomarańczowy z aromatem wanilii.
Masło do ciała antycellulitowe, pomarańczowe z aromatem wanilii.
Mus do ciała wyszczuplający, wyciąg z grapefruita + kofeina.
Domowy manicure, maska-serum do rąk + szafirowy peeling do rąk.
Domowy pedicure, maska-serum do stóp + wulkaniczny peeling do stóp.


Kolejna przesyłka pochodzi od firmy:

Misja firmy: ,,Misją naszej firmy jest propagowanie nowych, zdecydowanych i inspirujących smaków zaczerpniętych z magicznych zakątków słonecznych Włoch.
Dostarczamy produkty uznanych i certyfikowanych producentów.
Wierzymy, że nasze produkty spotkają się z Państwa uznaniem."

Co otrzymałam do testów?
6x100 ml Bitter Rosso.
6x100 ml Ginger.
Puszka Lemon Soda Zero.
Puszka Pelmo Soda.
Puszka Mojito Soda.

Wszystkie opinie i propozycje podania znajdziecie w odpowiednim czasie na blogu kulinarnym.


Następna przesyłka pochodzi od Pani Moniki z credopr.pl dzięki której mam przyjemność przetestować
Babka domowa.
Babka o smaku cytrynowym.
Opinie o tych produktach znajdziecie w odpowiednim czasie na blogu kulinarnym.


 A z produktów kosmetycznych możecie się spodziewać również recenzji kremu do rąk firmy Hegron.


A co słychać u Was? Pochłonięte jesteście świąteczną atmosferą? U mnie prezenty już spakowane, mieszkanie w połowie posprzątane, pierniki upieczone i choinka również już stoi, ale jeszcze sporo mi brakuje aby dopiąć wszystko na ostatni guzik :).

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że kosmetyki z mojej paczuszki przypadły Ci do gustu :)
    U mnie też dzisiaj dwie przesyłki i prezencik, niedługo idę na zakupy i pewnie będę się chwalić, co kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję przesyłek i nagród! też miałam okazję załapać się do testowania perfecty al wybvrałam sobie linię bronze i dostałam balsam brązujący , ale musze z nim poczekać do wiosy albo lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paka od Perfecty!! gratuluje tylu przesyłek!! :)
    dzisiaj ide na ostatnie poszukiwania prezentów dla najbliższych,kompletnie niewiem co wybrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile świetnych rzeczy! Najlepsza paka od perfecty!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dzisiaj otrzymałam zestaw z Perfecty :) Ja wybrałam serię Extra Slim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wspolprace, zapraszam na swoj blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!