czwartek, 22 listopada 2012

Vafini -waflowe foremki - testowanie - odsłona II

Vafini -waflowe foremki - testowanie - odsłona II

Foremki waflowe Vafini zaciekawiły mnie już jakiś czas temu dlatego bardzo ucieszyła mnie możliwość ich przetestowania. W ramach współpracy otrzymałam do testów aż 6 pudełeczek Vafini, z tego względu postanowiłam, że podzielę testowanie na trzy posty. Dzisiaj część druga w której napiszę o tym jak Vafini z dwoma różnymi nadzieniami spisały się jako szybkie i łatwe przystawki.


Czego o Vafini dowiemy się ze strony www.vafini.pl?





Technologia Vafini pozwala na wypiek wafli o ponadprzeciętnej wytrzymałości na wilgoć, dlatego po nadzianiu farszem foremki chrupią jeszcze przez długi czas.


Na zdjęciu powyżej widać jaki kształt mają Vafini, ze względu na niego przyszło mi do głowy, że połówki jajek na twardo będę idealnie pasowały do środka foremek.  Żeby nie było nudno i "sucho" udekorowałam jajka majonezem Kętrzyńskim (o którym możecie przeczytać tutaj). Każde jajko przyprawiłam w inny sposób (czerwona papryka, czerwona czubryca, sól, pieprz ziołowy, chili mielone) i podałam śniadanie mojemu mężczyźnie. Taki sam talerz pyszności przygotowałam dla siebie. Chociaż ten pomysł niezbyt skomplikowany i oryginalny to smakuje naprawdę świetnie. Vafini w tym przypadku udowodniły, że potrafią również zaaranżować nieprzeciętne śniadanie :). Chrupiące foremki i jajka z majonezem i przyprawami współgrały ze sobą bardzo dobrze, po raz kolejny jestem zadowolona z produktu jaki mam przyjemność testować :). 



Druga propozycja jest równie prosta i szybka w przygotowaniu. Tym razem Vafini nadziałam sałatką, do której przyrządzenia potrzebujemy:
- dwie torebki ryżu,
- puszkę kukurydzy
- czerwoną paprykę,
- 3 średnie ogórki konserwowe,
- dwie puszki tuńczyka w oleju,
- kilka łyżek majonezu (u mnie majonez Kętrzyński),
- szczyptę soli i pieprzu ziołowego.
Ryż oczywiście musimy najpierw ugotować i ostudzić, następnie wsypujemy go do miski. Paprykę oczyszczamy i kroimy w kostkę. Ogórki również kroimy w ten sposób. Kukurydzę oraz tuńczyki odcedzamy. Warzywa i rybę wsypujemy do ryżu i mieszamy, dodajemy kilka łyżek majonezu (według uznania) i doprawiamy do smaku. Tak przygotowaną sałatkę odkładamy na kilka godzin do lodówki. Łyżką nakładamy sałatkę w foremki waflowe Vafini i gotowe :). 




Znacie Vafini? Używaliście już? 



4 komentarze:

  1. A gdzie można je kupić? może przygotowałabym coś na andrzejki!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Jak to pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie:) nie widziałam nigdy takich foremek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!