poniedziałek, 19 listopada 2012

Serum pogrubiające i unoszące wlosy u nasady - Safira

Serum pogrubiające i unoszące włosy u nasady - Safira

Serum pogrubiające do włosów oraz dwa inne kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy. 
Produkty, które dostałam oraz wiele innych możecie kupić w sklepie:




SERUM POGRUBIAJĄCE I PODNOSZĄCE WŁOSY U NASADY


Serum zwiększa objętość włosów, pobudza cebulki i podnosi włosy u nasady. Działa od korzenia po końce włosów.
Serum rozpoczyna swoje działanie od usunięcia problemów Twoich włosów, mających źródło w ich cebulkach. Pobudzenie uśpionych cebulek w skórze Twojej głowy daje efekt podniesienia włosów u nasady. Serum regeneruje każdy kosmyk włosów od cebulek aż po same końce, pogrubiając je i zwiększając ich objętość. Jednocześnie kontroluje ich ład.
Serum nie powoduje przetłuszczania się włosów i pomaga łatwo układać dowolną fryzurę.

Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem niewielką ilość serum wycisnąć w dłonie. Rozprowadzić równo na włosach, szczególnie koncentrując się na korzeniach włosów. Używać większej bądź mniejszej jego ilości w zależności od długości oraz grubości włosów.

Składniki: 
Deionized Water (Aqua), PVP/VA Copolymer, Propylene Glycol, PVP, Carbomer, Panthenol, Dimethicone Copolyol, Benzophenone-4, Tetrasodium EDTA, Oleath 20, Mica, Titanium Dioxide, Methylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance (Parfum), CI 42090, CI 19140
Cena: ok.40 zł /180 ml



Opinia:

Serum zamknięte w plastikowej butelce typu Airless. Kosmetyk o przyjemnej konsystencji, perłowym kolorze i delikatnym zapachu. Szata graficzna opakowania jest prosta, ale bardzo przyjemna dla oka.
Produkt bardzo łatwo i wygodnie rozprowadza się na włosach i jest wydajny.

Już po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona, włosy nie były posklejane (obawiałam się tego) a moja fryzura była bardziej "bujna". 

Włosy sprawiały wrażenie grubszych i mocniejszych. 
Po dłuższym stosowaniu zakochałam się w tym kosmetyku. Za każdym razem moje włosy były podniesione u nasady. Po użyciu serum miałam wrażenie, że jest ich o wiele więcej.

Serum pogrubiające nie spowodowało u mnie szybszego przetłuszczenia się włosów. Co więcej! Moje włosy były świeże dłużej, z czego jestem naprawdę bardzo zadowolona!

Z pewnością ten kosmetyk zasługuje na kobiecą uwagę i przy takich efektach jakie zauważyłam u siebie jest w 100 % wart swojej ceny.



Kosmetyki Safira możemy zakupić u konsultantów lub w sklepach internetowych, np.:

5 komentarzy:

  1. Coś dla moich niesfornych szybko klapnących włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, aż żałuję, że kompletnie unikałam produktów tej firmy.

    p.s. otagowałam Cię słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No zleciały się tłumy, ale to nie jest konkurs pod tytułem "kto pierwszy ten lepszy" na szczęście :) Więc czekam na Twoje zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. pewniem kupie moje włosy potzrebuja tego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!