środa, 21 listopada 2012

Safira - Blue Ice - Chłodzący żel do ciała


Safira - Blue Ice - Chłodzący żel do ciała 

Blue Ice - Chłodzący żel do ciała oraz dwa inne kosmetyki otrzymałam w ramach współpracy. 
Produkty, które dostałam oraz wiele innych możecie kupić w sklepie:




Wyjątkowo skuteczny środek przynoszący ulgę i odprężenie zarówno w przypadku zakwasów po wzmożonym wysiłku fizycznym jak też w przypadku zmęczenia i napięcia mięśni spowodowanego stresem. 
Dzięki połączeniu mentolu i kamfory działa chłodząco i rozgrzewająco stymulując krążenie. 
Posiada również właściwości ściągające i zmniejszające obrzęki. 
Likwiduje dyskomfort z nimi związany i przynosi na długo uczucie kojącej ulgi. 
Żel polecany jest do stosowania nie tylko sportowcom i osobom aktywnym fizycznie, ale wszystkim, którzy po nużącym dniu tęsknią za wypoczynkiem i pragną zrelaksować całe ciało.
Fantastyczny środek do masażu przeciążonych mięśni i obolałych partii ciała!
Zawiera naturalny MENTOL ! 
Chłodzi na zewnątrz - kojąc obolałe mięśnie i rogrzewa wewnątrz - odprężając i przynosząc ulgę całemu ciału!

Stosować na:
- zmęczone długotrwałym wysiłkiem fizycznym mięśnie nóg i rąk - najlepiej bezpośrednio po dokonanym wysiłku (np. po bieganiu, jeździe na rowerze - zapobiega powstawaniu zakwasów),
- bóle pleców spowodowane np. zbyt długim siedzeniem (przed komputerem, telewizorem itp.),
- bóle mięśni i stawów.

Sposób użycia:
Żel nałożyć na czystą i suchą skórę, a następnie masować, dopóki nie zostanie wchłonięty. 
Czynność powtarzać 3 – 4 razy dziennie.

Ostrzeżenia: Nie stosować na uszkodzoną skórę. W przypadku kontaktu z oczami natychmiast przemyć dużą ilością wody.

Składniki (INCI): Aqua, Alkohol Denat., Laureth – 7, Mentol, Camphor, Carbomer, Sodium Hydroxide, Benzyl Alkohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI42090.

Cena: 24,90 zł / 300 ml




Opinia:

Żel zamknięty w plastikowym słoiczku. Produkt ma intensywny, niebieski kolor. Zapach jest dosyć ostry, mentolowy - charakterystyczny dla podobnych preparatów.

Żel podarowałam mojej mamie, która używała go regularnie (3-4 razy dziennie), natomiast ja pożyczałam go sobie doraźnie. 

Jeżeli ktoś z Was miał już do czynienia z podobnymi żelami innych firm to wie, że często musimy się naprawdę napracować przy wsmarowaniu preparatu aby osiągnąć obiecany efekt chłodzenia / rozgrzania. Na szczęście tutaj nie było takiej potrzeby. Nawet delikatnie wmasowany w skórę żel sprawdzał się świetnie.

Na początku możemy poczuć naprawdę silny chłód, natomiast po czasie nasze ciało powoli się rozgrzewa. To naprawdę świetny efekt, który przynosi ulgę natychmiast.



Ja nie mam aż tak silnych dolegliwości, produkt pokochała natomiast moja Mama, która już poprosiła o zamówienie kolejnego opakowania. Czasem myślę, że powinna się zajmować marketingiem szeptanym - po rozmowie ze znajomymi i zapakowaniu im próbek żelu minęło kilka dnia - dziś już koleżanki mojej Mamy czekają na dostawę żelu do domów :).


Kosmetyki Safira możemy zakupić u konsultantów lub w sklepach internetowych, np.:


7 komentarzy:

  1. wyglada nieziemsko, zjawiskowo pięknie.
    mojemu mezowi by sie przydał tak żel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna galaretkowata konsystencja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący produkt, mojej mamie chyba również sprawił by przyjemność:)

    Fajny blog:)
    Obserwuję i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelu jeszcze nie używałam, ale konsystencja jest bardzo ciekawa i na pewno z chęcią go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czytałam wiele pochlebnych opinii na temat tego serum, ale za nic w świecie nie mogę się przekonać do tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!