wtorek, 13 listopada 2012

Safira - Anovia - Mint Burst - Żel pod prysznic

Safira - Anovia - Mint Burst - Żel pod prysznic

Żel pod prysznic oraz dwa inne kosmetyki, których recenzję będziecie mogli przeczytać za jakiś czas otrzymałam w ramach współpracy.
Produkty, które dostałam oraz wiele innych możecie kupić w sklepie:


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Parfum, Citric Acid, DMDM Hydantain, Polyquaternium-7, Glycol Stearate, Methylparaben, Propylparaben, Cl 19140, CL 42090.

"Miętowy żel pod prysznic. Niesamowity zapach mięty pieprzowej i polnej da Twojej skórze uczucie fantastycznej świeżości i czystości. 
Nałożyć na dłoń lub gąbkę, delikatnie wmasować w skórę, spłukać.
Tylko do użytku zewnętrznego.
W przypadku kontaktu z oczami spłukać obficie wodą.
Dystrybuja: Safira Sp.z.o.o."


Opinia

To mój pierwszy żel pod prysznic o miętowym zapachu. Byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi i od razu przystąpiłam do testowania mimo iż w mojej łazience stoi już kilka rozpoczętych żeli pod prysznic. 
Kosmetyk zamknięty w plastikowej, bardzo wygodnej buteleczce zamykanej na zatrzask. Otwór jest idealnych rozmiarów dzięki czemu nie wydobędziemy zbyt dużej ilości produktu. 

Spodziewałam się, że zapach będzie ostry i intensywny jednak w tym przypadku było inaczej. Jest on dosyć słodki, podobny do zapachu miętowych gum do żucia. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, jest przyjemny i nie drażni mojego nosa. Niestety nie pozostaje na skórze po kąpieli.

Żel jest dosyć gęsty i bardzo dobrze się pieni, dzięki temu możemy się nim cieszyć przez długi czas.

Obawiałam się, że ten produkt może wysuszyć moją skórę. Na szczęście tak nie było. Niestety po kąpieli nasza skóra nie pozostaje w żaden sposób nawilżona, ale ja nie wymagam takiego działania od żeli pod prysznic.

Żel bardzo dobrze myje i odświeża skórę.

Cena: ok. 15 zł / 220 ml


Kosmetyki Safira możemy zakupić u konsultantów lub w sklepach internetowych, np.:

Używałyście już jakieś kosmetyki Safiry? Robicie zakupy u konsultantów, czy wolicie korzystać ze sklepów internetowych? :)



6 komentarzy:

  1. nie używałam kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, słodka mięta, musi pachnieć cudnie:)
    Ja jakoś nie mam przekonania do sklepów internetowych, wolę sama gdzieś iść i kupić, w ostateczności jeśli czegoś nie mogę znaleźć a bardzo chcę to zamawiam przez internet;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie zostaje na skórze..
    Ja zapomniałam o tej współpracy, dzisiaj dopiero wpłaciłam im kasę na konto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie miałam nigdy z Safiry,wole kupować w drogeriach wtedy mam najwiekszą satysfakcje z zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!