piątek, 9 listopada 2012

Rolady od Dan Cake

Rolady od Dan Cake

Niedawno testowałam chleby tostowe Dan Cake. Z racji, że byłam nimi zachwycona nie mogłam przejść obojętnie widząc na półce słodkie rolady właśnie tej firmy. Nie wahając się wrzuciłam wszystkie dostępne smaki do koszyka. 
Jesteście ciekawe jaka jest moja opinia na ich temat? :)


Rolady: truskawkowa, kakaowa i malinowa od firmy Dan Cake


Rolady od firmy Dan Cake to zwinięte w rulon ciasto biszkoptowe z kremem oraz w przypadku wersji truskawkowej i malinowej z nadzieniem owocowym.
 Biszkopt jest miękki i świeży - naprawdę smaczny, nie mogę mu nic zarzucić. 


Wierzch ciast ozdobiony jest kakaową polewą, prezentuje się to świetnie, ale na smak chyba nie ma zbyt dużego wpływu :).
Rolada truskawkowa jest idealna dla prawdziwych łasuchów. Dlaczego? Bo jest naprawdę mocno słodka, a smak truskawek bardzo delikatny.
Rolada kakaowa nie jest aż tak przesłodzona jak ta w wersji poprzedniej. Biszkopt tym razem również był miękki i smaczny.
 Nadzienie jest bardzo delikatne, kremowe.


Kolejna wersja - rolada malinowa to mój zdecydowany faworyt, chociaż jest równie słodka jak truskawkowa. Nie da się jej zjeść zbyt wiele na raz, ale to może i dobrze :).
Kolejny raz nie zawiodłam się na produktach tej firmy. Na pewno, gdy znów zobaczę coś od Dan Cake nie zawaham się nad wrzuceniem tego do koszyka.




7 komentarzy:

  1. takie rzeczy są okropne i smakują samą chemią. lepiej zrobić samemu najprostsze ciasto - zdrowsze i duuuużo lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie broni zdrowo się odżywiać, jednak mnie to nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że ratowały moją Babcię, kiedy pojawiali się niespodziewani goście :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też takie bym wszamała :)
    Czasem kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spróbowałabym tą malinową, ale nie wiem czy w Łodzi też są dostępne takie rolady... truskawkową też bym nie pogardziła :) Jak gdzieś spotkam, to kupię i skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowa musi pachnieć przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja babcia też często nas nimi częstowała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!