środa, 21 listopada 2012

Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Twix PB i Galaxy


Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Twix PB i Galaxy

Jak już pisałam w poprzednim poście jakiś czas temu otrzymałam do testów bardzo słodką paczuszkę od


Pisałam, że na opinie o tych produktach nie będziecie musieli czekać długo, jednak z powodów osobistych moje działania na blogu kulinarnym musiały na kilka dni umilknąć. Dziś odrabiając zaległości przychodzę do Was z opinią o Twix PB i Galaxy. Jesteście ciekawi mojego zdania?



Twix PB


Twix Peanut Butter - Czekoladowe ciastko pokryte masłem orzechowym, polane mleczną czekoladą.

Cena: 6,99 zł


Naszego polskiego Twixa z karmelem zna chyba każdy, jednak Peanut Butter diametralnie się od niego różni. PB również oblany jest bardzo dobrą mleczną czekoladą oraz posiada ciastko. W tej wersji mamy ciastko ciemne, które  jest tak chrupiące jak herbatnik w tradycyjnym Twixie. Zamiast karmelu w tej wersji mamy masło orzechowe, które (jak już ktoś wcześniej w komentarzu określił) kocha Ameryka :). Muszę przyznać, że i ja w maśle orzechowy się rozsmakowałam! Moje zdanie na temat tego Twixa jest mieszane, jest smaczny, ale chyba i tak bardziej odpowiada mi nasza wersja z karmelem :). Przy zakupach na cosslodkiego.com.pl po tego Twixa raczej nie sięgnę, jednak z całą przyjemnością zakupię trochę Galaxy! :)




Galaxy

Galaxy Cookie Crumble - Delikatna czekolada Galaxy z kawałkami chrupiących ciasteczek.

Cena: 5,29 zł / 45 g

Galaxy Cookie Crumble chociaż po rozpakowaniu wygląda jak zwykły czekoladowy batonik to wcale nim nie jest! Było to moje pierwsze (ale nie ostanie :)) spotkanie z Galaxy i nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Słyszałam o tej czekoladzie dużo pozytywnych opinii, ale nie byłam do końca pewna czy jest się nad czym zachwycać. Moje wątpliwości rozwiał pierwszy kęs tej słodyczy. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to najlepsza czekolada jaką w życiu jadłam! Bajecznie mleczna, rozpływająca się w ustach i o odpowiednim poziomie słodyczy. To jeszcze nie koniec, gdyż poza wyśmienitą czekoladą znajdziemy również kawałki chrupiących ciasteczek, które doskonale tutaj pasują. Całość prezentuje się i smakuję nieziemsko! Galaxy Cookie Crumble polecam każdemu, kto marzy o chwili relaksu z mega mleczną czekoladą!
Cena jak na 45g jest dosyć wysoka, jednak uważam, że czekolada Galaxy jest jej w 100 % warta!





Znacie cosslodkiego.com.pl? Jest to sklep dzięki któremu możemy kupić swoje ulubione zagraniczne słodycze w jednym miejscu bez wychodzenia z domu! Czyż to nie wspaniałe?

 Co Firma pisze o sobie?

,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."

Zapraszam na zakupy!

2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!