środa, 28 listopada 2012

Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Butterfinger i MilkyWay Magic Star


Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Butterfinger i MilkyWay Magic Star

Jak już pisałam w poprzednim poście jakiś czas temu otrzymałam do testów bardzo słodką paczuszkę od


Jesteście ciekawi mojego zdania?


Butterfinger Mini

Butterfinger Mini - Butterfinger - to chrupiący batonik z masła orzechowego, cukru kandyzowanego polany mleczną czekoladą. Znajduje się w TOP 10 najlepiej sprzedających się batonów w USA!


1,39 zł / sztuka




Butterfinger miałam okazję posmakować po raz pierwszy. Z racji, że polubiłam się z masłem orzechowym moje doświadczenia z tą słodkością są przyjemne. Czekolada, którą został polany Butterfinger nie zrobiła na mnie wrażenia, od Nestle spodziewałam się czegoś więcej. Poza pysznym masłem orzechowym w środku znajduje się kandyzowany cukier, połączenie tych dwóch smaków przypomina mi orzechową chałwę. Na pewno Butterfinger jest godny zainteresowania, chociażby w wersji mini warto go zamówić na posmakowanie :).



MilkyWay Magic Stars 

MilkyWay Magic Stars - Pyszne,małe czekoladowe gwiazdki. Wszyscy je znają i kochają.
Przypomnij sobie smak dzieciństwa!

Cena: 4,59 zł / 33 g



Czekoladowych Magic Stars od MilkyWay chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. To smak mojego dzieciństwa, lubię je za sam wygląd i te świetne wesołe minki! Magic Star to gwiazdki z pysznej mlecznej czekolady, którą znamy z batonika Milky Way. Nie mam pojęcia dlaczego wycofano je z polskich sklepów? 



Znacie cosslodkiego.com.pl? Jest to sklep dzięki któremu możemy kupić swoje ulubione zagraniczne słodycze w jednym miejscu bez wychodzenia z domu! Czyż to nie wspaniałe?

 Co Firma pisze o sobie?

,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."

Zapraszam na zakupy!


4 komentarze:

  1. Nie jem słodkości, ale przyznam, że te gwiazdki Milki Way to smak mojego dzieciństwa; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm...aż zachciało mi się czegoś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam te gwiazdki jak już dawno temu były w sklepach:) ale fajnie się wspomina:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!