czwartek, 15 listopada 2012

Płyn uniwersalny - mydło marsylskie - Sidolux


Płyn uniwersalny - mydło marsylskie - Sidolux

Między innymi właśnie ten produkt otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Lakma za pośrednictwem Pana Grzegorza z Agencji PR sfera-pr.pl.




- System SODA POWER – to sprawdzony system usuwający brud, zmiękczający wodę dzięki czemu cząsteczki brudu szybciej i skuteczniej uwalniane są od podłoża,
- Skutecznie usuwa zabrudzenia,
- Nie pozostawia smug,
- Pozostawia długotrwały, przyjemny zapach.
Mycie każdej powierzchni jeszcze łatwiejsze, szybsze i zdecydowanie bardziej efektywne

Produkt dostępny również w pojemności 5000 ml

Dostępne zapachy: 
- mydło marsylskie
- bukiet kwiatowy
- cytryna
- morski
- konwaliowy

Pojemność: 1 l

Sposób użycia:
Rozpuścić 1,5 nakrętki płynu w 5 litrach wody i umyć powierzchnię przy pomocy mopa lub szmatki. Silne zabrudzenia umyć nierozcieńczonym płynem naniesionym na gąbkę lub ściereczkę.



Opinia

Płyn zamknięty w wygodnej plastikowej butelce. Ma dosyć intensywny, ale przyjemny zapach, który unosi się w pomieszczeniu. Konsystencja jest płynna, dosyć rzadka. Pozwala na szybkie i łatwe połączenie płynu z wodą. Produkt jest dosyć wydajny.

Produkt ten używałam do czyszczenia kafelek, blatów, elementów metalowych, mocno zakurzonych mebli przechowywanych w piwnicy oraz linoleum. W każdym przypadku płyn sprawdził się bardzo dobrze. Skutecznie usunął nawet mocne zabrudzenia. Pozostawił powierzchnię czystą, świeżą, pachnącą i błyszczącą.

Jestem z tego produktu bardzo zadowolona, chętnie sięgnę po inne wersje zapachowe. To już kolejny produkt Sidolux, który przypadł mi do gustu i z żadnym z nich nie mogę się rozstać.





Używałyście już tego płynu uniwersalnego?





5 komentarzy:

  1. Lubię produkty Sidolux ;) Ładnie pachną i dobrze czyszczą, a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten zapach średnio podoba, ale lubię bukiet kwiatowy i cytrynę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrs. Potter's jest w Tesco i Rossmannie ;) Nie, właśnie w ogóle nie obciąża, chyba że bym psikała nią włosy 10 razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubie te produkty Sidolux. Są skuteczne i później fajnie pachnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie! Zapraszam Cię na mój blog gdzie trwa Nepalski Tydzień Mydlany. Przez siedem dni, codziennie, możesz wygrać mydła wytwarzane ręcznie w Nepalu. Dodatkowo masz szansę na wygranie nagrody głównej 300 zł i 2 x po 100 zł. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!