wtorek, 6 listopada 2012

Nowa, super słodka współpraca!


Nowa, super słodka współpraca!

Znacie cosslodkiego.com.pl? Jest to sklep dzięki któremu możemy kupić swoje ulubione zagraniczne słodycze w jednym miejscu bez wychodzenia z domu! Czyż to nie wspaniałe?

 Co Firma pisze o sobie?

,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."



Co otrzymałam do testów?


 Reese's Big Cup - to największa wersja babeczki Reese's z mlecznej czekolady Hershey's, wypełnionej po brzegi masłem orzechowym.


Cena: 6,79 zł

Reese's Miniatures - miniaturowy kubeczek z mlecznej czekolady Hershey's, wypełniony po brzegi masłem orzechowym.

Cena: 0,89 zł

MilkyWay Magic Stars - Pyszne,małe czekoladowe gwiazdki. Wszyscy je znają i kochają.
Przypomnij sobie smak dzieciństwa!

Cena: 4,59 zł / 33 g

Twix Peanut Butter - Czekoladowe ciastko pokryte masłem orzechowym, polane mleczną czekoladą.

Cena: 6,99 zł

Galaxy Cookie Crumble - Delikatna czekolada Galaxy z kawałkami chrupiących ciasteczek.

Cena: 5,29 zł / 45 g


2 x Butterfinger Mini - Butterfinger - to chrupiący batonik z masła orzechowego, cukru kandyzowanego polany mleczną czekoladą. Znajduje się w TOP 10 najlepiej sprzedających się batonów w USA!


1,39 zł / sztuka



Twizzlers Strawberry (single) - Twizzlers Strawberry - to najpopularniejsze amerykańskie żelki/lukrecje o smaku truskawkowym. 
Nie zawierają żelatyny.

Cena: 1,29 zł / sztuka

Wrigley's Extra Dessert Delights Orange Cream Pop - to guma o niewiarygodnie pysznym smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej.

Cena: 9,49 zł / 15 listków (po 2,7 g)


Na opinie o tych produktach nie będziecie musieli długo czekać :), ciężko się powstrzymać przed rozpoczęciem testowania od zaraz!

Skusiliście się już na jakieś zakupy w tym sklepie?



14 komentarzy:

  1. Ervisha przecież nie lubisz słodyczy, więc czego?:) Sama do nich napisałas czy oni odezwali się do Ciebie?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zakupy u nich ostatnio robiłem;) 150 zł poszło..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twojego bloga do blogowej zabawy, bo bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam te słodycze z Anglii- pyszne są! :D szczególnie Galaxy-rozpływam się, gdy to jem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ameryka kocha maslo orzechowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Reese's <3
    Jednak ceny w tym sklepie są koszmarne i dla mnie nie do przeskoczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam twojego bloga do zabawy ;) . testerkaproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie. ta ervisha wszędzie pisze różne sprzeczne rzeczy, a nadal przejawia niezdrowe zainteresowanie sferą żywienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!