środa, 28 listopada 2012

Nagroda - Świece Candel


Nagroda - Świece Candel

Już jakiś czas temu znalazłam swoje nazwisko wśród nagrodzonych osób biorących udział w wydarzeniu na fanpage firmy Candel Desing. O Świecach Candel Desing pisałam na moim blogu już jakiś czas temu, przypadły mi one do gustu więc wygrana dała mi wiele radości! W dodatku trafił mi się czerwony zestaw, który prezentuje się uroczo. Niestety zdjęcie nie oddaje całkowitego piękna tych świec oraz podstawki.


Jeżeli ktoś z Was chciałby zdobyć nagrodę od Candel Desing, to zapraszam do wydarzenia na Facebooku.
Zgłaszać można się do 30 listopada!

Dzisiaj ostatni dzień promocji w Rossmannie :). Udało mi się jeszcze wybrać kilka rzeczy :).



6 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!